Marți, ziua 10.

dragă Jurnal,

Aparent iarna a fugit să se relaxeze în Cuba și ne-a trecut pe toți în primăvară. Au trecut mai bine de patru zile cu mult soare și vreme blândă. Am ieșit în fiecare zi până în ora 13:00 să mă plimb cu el și patrupedul.  Am furat cât am putut vitamina D zilele acestea și a fost plăcut să mă bucur de compania lui. Razele îi coborau pe buze și le făceau să pară pline de poftă. Vântul îmi amplifica fiorul pe care clipa aceea mi l-a produs. Am simțit și am vrut să satisfac. Sărutul lui mi-a intensificat instinctul sexual; pentru câteva secunde, a controlat total energia libidoului meu; am permis asta fără nici un fel de supunere; pur și simplu. 

Ziua a devenit mai îmbucurătoare. Am oferit-o jertfă lui Eros; zeul dorinței sexuale și al iubirii; vreau să simt veșnic însuflețirea acelui sărut. Îmi place când mă ține strâns de mână; îi simt forța degetelor ca pe un minunat masaj; îmi relaxează articulațiile, iar pe mine masajul degetelor de la mână mă excită cel mai tare; mă înfioară în același timp lipsa controlului meu; sunt într-un miraj sexual și mi-ar plăcea să-i simt căldura mâinii în chiloți. 


Mi-ar plăcea să-ți pot spune mai multe, însă ce nu-ți pot ține secret este faptul că seara ne-a prins legați  în pat de tainele lui Eros și înfometați. 

A gătit el la cină. 

Liniștea îmi curgea prin minte și suflet ca lotca neagră a unui pescar lipovean pe Dunăre la apus; încet și pe la malul unei ape limpezi, care până atunci a fost obosită de valurile ambarcațiunilor care i-au atins luciul.


                                                       sursă:www.facebook.com/acidtrip25

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate