Miercuri, ziua 11.

dragă Jurnal,

Să-mi fie cu noroc faptul că voi reveni  zilnic și mă voi confesa ție. Am pierdut succesiunea evenimentelor petrecute din ultimul timp, însă majoritatea sunt legate de sufletul meu pereche. 
M-am întrebat cum este posibil ca toate drumurile care te poartă prin lume, să te poarte la brațul   lui?  

Suflete pereche alerte. 
Iubirea s-a întâmplat precum un val gigantic. M-a prădat ca un tsunami care devastează coastele Pacificului. M-a înnebunit de dorință, dar mai ales, mi-a curmat suferința pe care aș fi cunoscut-o odată ce planurile mele de viitor erau îndeplinite. Sau mai pe scurt, ce aveam eu în minte să fac cu viața mea. Am scăpat de colivia singurității în care aveam să rămân pe termen nedeterminat. Trăiesc o viață palpitantă și nesigură; pot să privesc la trecutul unui viitor care a murit înainte de a fi dus la bun sfârșit; pot să râd, pentru că mă simt excelent în rolul de pereche; solitudinea ar fi devenit o pacoste; apreciez viața la o formă mai supremă ca oricând; ca niciodată. 

Ne macină simultan aceleași sensuri și cugetări. Spiritele noastre devin îngândurate și comunică natural despre ceea ce ne preocupă. Sunt sinceră să-ți zic că sar scântei, dar flama se stinge la fel de rapid precum s-a aprins. Mereu adună unul dintre noi cenușa rămasă de pe urma arderii unei discuții încâlcite. Curățenia în cuplu ne ajută să păstrăm iubirea fragedă și încordată. Sau vie. 

Am fost atât de vie la orele opt ale dimineții și scăldată în atracția erotică pe care o resimțeam acum după seara trecută ! Îmbrățișarea mea l-a stârnit și l-a ademenit în cursa momentului erectil pentru un sex oral;  am șiretlicurile mele când vreau să-l seduc; să-l fac fericit arătându-i câtă apreciere poate purta inima mea pentru el și să-i aduc plăcere în toate diminețile în care are să plece, lăsându-mă singură la cafea. Clipele noastre de amor mă înfometează. Vreau să te revăd pentru că vreau mai mult ca ieri; și mai pasional, și mai bine. Tu ești sufletul meu pereche și ți se cuvine mai mult; fără altă justificare; meriți totul. 

Fierbe apa în ibricul pentru cafea. Astăzi am omis să-ți spun că mă simt mai îndrăgită; simt o diferență față de zilele care s-au scurs în acești ani. Să iubești mai mult și mai tare ca niciodată, e un sentiment pe care ființa ta mă face să-l trăiesc pentru prima oară. Sunt imperfectă și mi-e teamă să nu te pierd. Câteodată mi se mai strică busola și calc în derivă; dar dragostea ta mă aduce înapoi ca un curent din larg pluta la țărmul mării.


                                                     sursă:facebook.com/acidtrip25

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Au innebunit salcamii