Miercuri, ziua 2

Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.

M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.

-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos.
Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.

-          Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă. Asta da manieră dimineața ! Sărută-mă peste tot !
Mă gândesc la el și acum. Mereu o fac. Am pregătit micul-dejun împreună, după ce ne-am zâmbit de sub întunericul păturii din dormitor. După-amiaza nu ne prinde constant împreună, mai ales în timpul săptămânii, când avem de umblat prin toată agitația. Mă îndrept spre casă. Trăirile mele sexuale cu el îmi stimulează pofta de amor.

-          -  Abia aștept să ajung acasă, la tine. Te iubesc ! Așa sună un mesaj după o zi lungă. Să mă dezbrac, să mă arunc lângă tine în pat, iar nasul rece să-mi alunece pe tot corpul tău. Să facem sex și să cinăm. Seară de seară.

Îmi rulez o țigară. O aprind în bucătărie, la cafea. El a pregătit-o.

A ieșit soarele, după trei zile.

                                         foto: jana brike


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate