Prima marți din jurnal, ziua 1

Fericită. Așa m-am simțit în dimineața aceasta. Mâna lui fierbinte îmi aluneca pe coapse, iar respirația i-o resimțeam pe gât. Mă gâdila ușor, și mă excita în același timp. Degetele lui îmi mângâiau chiloțeii. Fiecare atingere a sa, trezea în mine dorințe carnale. Mă provoca într-așa manieră, încât mă inundam între picioare, ca Lunca Dunării primăvara. Mișcarea mâinii lui, din ce în ce mai accelerate, îmi provocau accese de excitație continuă. 

Voiam să-l simt, să-i ating buzele cu limba, să-i mușc gura toată și să-i ofer cel mai dement sex oral. Gândeam și voiam, pe spinarea impulsului, să mă iubească cu totul în această dimineață. Să-mi sărute vaginul și să-l simt că mă iubește. Ca o formă de apreciere și dorință, buzele lui au coborât pe sub pătură, să le întâlnească pe ale mele. Mi-a luat-o înainte.

 Sexul oral la mic-dejun este cea mai sănătoasă masă. Pentru cuplu. Am știut din momentul acela că-mi voi dori să i-o sug în fiecare dimineață și să fac sex cu el după-masă, toată viața mea. Sexul în cuplu e ca alcoolul: consumat în cantitatea indicată, 250 ml la mic-dejun și 250 după-masă, devine absolut necesar. Mi-am continuat dimineața cu o ceașcă de cafea cu lapte, răsfoind câteva studii rămase peste noapte deschise.

Afară ningea viscolit. Câinele se întindea cu labele din față urcate pe canapea, arcuindu-și coada și căscând în același timp. Iubitul meu pregătea în bucătărie micul-dejun. Mirosea a pâine prăjită și a portocale cu grepfruit. De când ne cunoaștem, ne-am mutat împreună. Îmi amintesc puține dimineți solitare. La fel și nopți. Excepție fac plecările mele în vizită la părinți. Ninge mai puternic. Vântul pare un flăcău robust, plin de forță, care lovește cu voință în copacii care mai devreme păreau de neclintit.

 Este o iarnă neînduplecată, autoritară și prima din viața noastră de cuplu.


foto: #janabrike

Comentarii

Father a spus…
Superb! Palpitant!
Father a spus…
Superb! Palpitant!

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Au innebunit salcamii