Dimineaţa târziu

O cafea tare  pentru curajul dinainte de plecare.



O ţigare mă face să par fermecătoare.


Iau drumul către visare.

                                                          
Mă cufund în ape reci, adânci, frumos mirositoare.



Ne văd pe noi pe-o barcă plutitoare.

                                                         
E o zi de vară însoritoare.

                               
Începe să miroasă a ploaie. 



Ţi-am zis că atunci când sunt plecată, stele încep să cadă.


Tu culege o portocală şi trimite-o lunii de-ndată.



La amurg o să răsară.



Tu să mi-o prinzi în capcană.

                               
Nu va fi greu de-i vei şopti o şoaptă.


Nu va fi greu de mă vei iubi măcar o dată.


Nu va fi greu de-mi vei dărui sclipirea ei.



Să strălucesc şi eu ca ea, în inimi care iau foc şi suflete mai puţin ploioase.

Să nu-mi mai fie dor să plec din nou pe valuri amoroase.

Să am dimineţi normale şi târzii. Să pot iubi un om, tandru, călător.

Comentarii

Alecs a spus…
Acest post e mai mult decat adorabil ♥
Mallynna a spus…
:X Atat de sublim si perfect compatibil scrisul cu imaginile
Lorelei a spus…
"E o zi de vară însoritoare."!!!!!!!!!!
Ce n-as da sa fie o zi de vara!
Ana-Maria a spus…
Wow imi place:XImi placea si mie inainte sa scriu dupa ce vedeam anumite imagini:X Foarte frumos tine-o tot asa:X
Nu a spus…
oh,multumesc :).
insa al tau e superb.
xxmusikxxkod a spus…
Tocmai m-ai pus un zambet pe fata cu aceste versuri ^^
Alexandru a spus…
Cand nimicuri imbucuratoare se preschimba in placeri. Uite, ce faci din nimic. Uite !
Mihai a spus…
frumos frumos construit.
Prometeu a spus…
very cute.îmi place mult!
Uncle Squiggles a spus…
absolut superba.
mai ales prima poza unde apare nestigherit,
domnul John Lennon.

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Scriitorul Alexandru Mihalcea – povestea unui fost corespondent al României libere la Constanţa