Dacă ţi-aş spune că azi sunt o minte care şi-a pierdut inima ai fugi de colo colo în căutarea ei, întotdeauna grăbit.
Mă aflu în pană de visări . . . [ până revii tu ].

Ai găsit inima ?

Prin golul iernilor aud un sunet nud - e plânsul dens al lumii de sus.
Mai presus de atât mi-e inima plecată, e albă, îndurerată.

Ai găsit inima ?

Dar decât toate acestea, mai presus simt cum din extaz răsare şi se duce către sud. Ia vezi, o fi acolo ?

Ai găsit inima ?

Ochii n-o să-mi doarmă şi gândurile vor absorbi un timp enorm. Sărutul crud al tău o să-mi lipsească, dar toate acestea ce contează ? Un deceniu o să treacă şi-o s-o văd arzând.

Ai găsit-o, dragul meu ? Ai găsit inima ?



Comentarii

Better a spus…
in causul palmelor tale se zbate...el doar asteapta sa i-o dai!

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate