Miercuri, ziua 5

Imagine
Există luni în care mă întreb dacă am rămas însărcinată. Sau voi rămâne. Vreodată ? Când ? Subiectul acesta, la nivel conversațional, îl evit din interior. Nu pentru că mi-este teamă, dar nu sunt pregătită. Iar în fapt, nici de pregătirea asta nu am idee în ce constă cu precizie.
Mă simt puțin buimacă. Am reușit să mă trezesc la o oră rezonabilă, 11:00. Pofte, gânduri, planuri. Fără planuri. Cafea și un ceai fierbinte pentru el. E neplăcut de frig afară. Angajații de la Enel se uită în dormitor. Ce obicei să tot repari la cabluri. Mai umblu goală. N-am secrete, umblu goală și desculță pe tot holul lung, din baie până în dormitor.
-          - Cine să pregătească ce anume ? Masa cu taicătu la apartament la mamaie, o voi anula. Și așa am rămas singură. Scriu la o lucrare și scriu și aici. Nu știu dacă mă gândesc mai mult la sex sau la mâncare.

Mai bine îmi aprind o țigară.
foto: Jana Brike

Re-găsire





Azi sunt fără mare
Azi sunt călătoare
Azi sunt lipsită de splendoare
Azi orice joc e posibil, orice schimbare
Azi tălpile-mi sunt albite de sare
Azi trupul mi-e risipă
Azi sunt o nălucă umilă
Azi pielea mi-e îmbătrânită
Azi sunt o iluzie de mister

Astăzi . . . astăzi n-am să pier.
Azi picioarele-mi galopează-n neştire, fără pauză, fără ţintă, doar rătăcire.

Azi pământul e prea subţire, azi, daţi-mi voie, am plecat în regăsire.

Comentarii

Andreea a spus…
Frumos! Şi eu mă caut...
Andreea a spus…
Eu de ceva timp simt că nu mă cunosc suficient de bine, că m-am pierdut undeva pe drum. Îmi tot repet că trebuie să mă regăsesc, dar nu fac nimic. Sincer, mi-e frică într-un fel de ce aş putea descoperi/regăsi...
xxmusikxxkod a spus…
Uneori cred ca avem nevoie de momente din astea de uitare,sa lasam totul in voia sortii.Numai asa putem scapa cu totul de lumea ce ne incojoara,efectiv apasam butonul"pauza"
Alexandru a spus…
Pentru ca asa cum ei aveau nevoie de mine si eu aveam nevoie de 'mine'.
Andreea a spus…
Am momente când efectiv mă blochez pe un gând sau mai multe şi nu mai dau importanţă la altceva/altcineva. Mă amuz apoi de situaţie.
amuleta japoneza a spus…
Oftez in scaun! Zambeste pentru timpul tau!
Otilia a spus…
"Azi sunt o iluzie de mister" - mi-a placut mult, are o chestie aparte tot poemul. Scuze ca nu te-am mai vizitat, dar nu am avut o stare tocmai buna, insa am recitit din urma, am ajuns la zi. Apropo, "Povestile unui indragostit" sunt fenomenale de-a dreptul!
Mihay a spus…
trecând peste comercialul ”azi nu”, apreciez: ”femei, film, iubire, mare, minciuni, oameni, Viata, Vis”
Nu as vrea sa las un comentariu gen "Foarte tare" ..dar cuvintele nu-mi ies, insa apreciez mult mult mult postarea asta!Totusi am o intrebare daca nu e prea personala :de ce 29 decembrie?
Lilu a spus…
Azi pot spune lejer imi place mult ce ai scris tu ieri >:D< Epic:*

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte