Vineri, ziua 7. Nu știu ce mi se întâmplă

Astăzi, încerc să mă prefac. Că te ascult, că te înțeleg și că-ți răspund. Spun lucruri cu aceeași lejeritate în vorbire precum o faci tu. Mă grăbesc să-ți ilustrez gânduri prin cuvinte amare. Dar asta sunt. Am harul de a-ți ilustra acțiunile false pe care insiști să le înfăptuiești, în monologuri scurte și cuprinzătoare. Dar eu te înțeleg. Probabil așa vei  fi și peste ani, deși la început nu păreai.
.
.
.
Sufăr. Am căzut într-o baltă albă de reproșuri și regrete. Nu m-am murdărit de negrul glasului tău. Și nici de răutatea cu care m-ai izolat accelerat de viața mea personală. Sunt rece și caldă  simultan. Sunt un fruct copt și alterat totodată. Sunt mucegai și credeam că tu ești penicilina. Sunt trăiri la care am renunțat pentru iubirea ta. Sunt oameni pe care i-am sacrificat în ceea ce am numit duelul tu-ei. Pentru tine. Sunt sentimente pe care mi le-am inhibat ca să te văd fericit. Sunt gesturi la care am renunțat treptat, uitând de mine, pentru a mă conforma idealului tău de femeie.  Sunt zâmbete pe care nu le-am arătat, pentru că erau prea puternice pentru privirea ochilor tăi. Sunt zeci de lacrimi cărora le-am permis să-mi spele chipul și inima, în nopți lungi și triste în care nu ai fost la marginea patului, cum obișnuiai.

trecând peste toate, nu știu ce mi se întâmplă. dar aș putea bănui. finalul iubirii noastre este aproape. îl simt în lipsa ta.

                                          sursă foto: Jana Brike

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate