el e bob

zilele de vara merg mult mai bine cand ai marea langa tine - acest este motoul cu care ma trezesc in fiecare dimineata.

am parte de ragaz- simt cum nisipul se straduieste sa-mi lase urme pe brate, mici ciupituri stranguleaza celulele de pe picioare. soarele e naucitor, am nevoie de o bere, altfel, lumea e cu susu-n jos.
in ochi, pe buze, in urechi si-n par am numai sare.
in cap- nu am nimic, decat apa verde si valuri inspumate.
in stomac-e gol de ieri. am scoici care-mi tin de foame.
in maini- nu am destin, nu am nici bani. am un pumn de pietre, pe care-l bag in buzunar.
acasa- am pumni de pietre carati de pe fiecare mal al marii de pe pamant..
        - ma duce cineva la ocean ?
in picioare- am papuci de cer senin. am platit nimic pe ei.
port costum din curcubeu.

orele se scurg mai repede azi cu :


Bob Marley - No Woman, No Cry

Comentarii

Pauza De Tigara a spus…
pentru un moment m-ai facut sa cred ca eram la mare...deja aveam un dor nebun sa ma bag in mare si sa valsez pe melodie.
Vreau si euuu :o3
Unknown a spus…
bob nu moare niciodata :)

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate