Surâs culcat

ziua pare o dramă fără acte. fiecare moment latent durează ore până la descoperirea lui şi parcă ceva îmi înfioară mintea tembelă . . . o degajare a sufletului, o plutire pe ape limpezi şi verzi, o tensiune de neîmpăcat şi supremaţia unui delir organizat.




o plăcere a sufletului de a pluti în necunoscut, în locurile peste care suflă nebunia.
nebunia îmi hrăneşte realmente spiritul liber, îmi ascute nevoia de dragoste.
lucrurile astea există. le văd şi nu mi le poate lua nimeni.
e visul meu şi îl voi trăi pe pagini care ar prinde miros de carte veche.
e visul unui suflet bolnav de foamea inimii . . .
iar aceea,
e dragostea.

Comentarii

°•ShtRumff°• a spus…
Buna,imi cer scuze ca am trecut tarziu pe la tine, dar intru mai rar acum pe blogul Reverse in favoarea celui de wordpress.
Ai idei minunate si eu admir ft tare persoanele care se stiu diferite si nu ascund asta doar pentru ca lumea nu intelege mereu ceea ce vor ele sa spuna. Ai expresii originale si imi place sa iti analizez randurile cu atentie ca sa le gasesc intelesul meu.
O sa mai trec pe la tine pt esti o gazda tare buna;))...
Uite aici linkul unei povesti de-ale mele, daca esti interesata de fantezii si legende: http://shtrumphy2.wordpress
Te astept cu parerea ta sincera si sper sa mai tinem legatura.
Te pupa un Shtrumph:*!

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Scriitorul Alexandru Mihalcea – povestea unui fost corespondent al României libere la Constanţa