Una prostie bucată la metru

Ce câcat . Să vă frec cu recesământul vostru. Am văzut şi eu şi am zis că treaba e pe bune şi deci am băgat  blogu meu, în căutare de vizitatori, în lista lor. Am scris ceva anapoda şi mi-am dat seama că nu are nici o rubrică cu log in ca să-mi corectez nebunia. Mă am căutat dar nimic. Apoi zic eu aşa, hai să mai dăm o postare cu blogu poate apare şi şterg. De unde, că m-a mai adăugat o dată. Acum sunt de două ori şi cu aceleaşi prostii. Frate ce recesământ e ăsta dacă mă numeri de două ori? Şi m-am câcat pe sigla lor şi am scos-o. Fac bani de pe urma prostiilor mele şi ale altora. Halal mijloc, halal muncă de blog, halal prostie umană.
Vă put ciorapii mai tare decât mie !
sănătate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate