Tinereţe

timpul meu fuge şi dă de înţeles că n-am să rămân mereu floare
n-am să fiu nici copil fără vârstă,
că sub cupola de lumini a  cerului senin
anii or să tot curgă, n-am să fiu ciulin
şi nici o fată surdă.
înţeleg că-s o fiinţă plăsmuită din eterna zăpadă
şi că transparentă cum mă văd,
soare o să cadă, şi vine iară primăvară.
ca o apă grăbită atunci, o să alerg spre stele
să-mi schimbe şi mie durerile.
cum strigă frunza căzută, să urce înapoi sus în copac  . . .

25 de comentarii :

aliz3 spunea...

ai dreptate! geniala fotografia asta in continua miscare :)) . si desigur, frumoase versuri.

Denisa spunea...

superb:x

Nymphetamine spunea...

cand citesc ultimul vers ma cuprinde o stare nasoala rau:( m-ai intristat >:P :))
>:D<>D:<

iubesc alcoolul spunea...

geniale versuri... ;)

Nu spunea...

mersi :*.
probabil nu sunt singura care te roaga acest lucru,dar de mult tim incerc sa mi dau seama cum sa pun imagini de astea gen gif. si n am reusit. ai putea sa ma ajuti,te rog?:D

Nu spunea...

am incercat.dar cand dau la preview nu mi apare nimic :(

Roro spunea...

Oricat de mult ar trece timpul,in fiecare zi vei fi mereu un pic din tu.

Danyela spunea...

Frumos:)Totul este trecator!:*

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Timpul trece, dar cel mai trist e ca noi uitam sa profitam cat putem de el si vine vremea cand regretam.

Cortizo spunea...

Toamna îţi dă vreo stare de melancolie? E într-adevăr un anotimp al trecerii, nu poate să ofere sentimente de renaştere sau vitalitate, dar încă mai e până să te desprinzi de creanga ta.

...Stefix... spunea...

Intoarce-te Vara! :(

C.L.M. spunea...

Ehe, asa facea un nene pe la vreo 50 de ani pe strada cand a trecut pe langa mine : " tinerete, tinerete!" :))

Rosaline spunea...

carpe diem!

viata este foarte scurta, iar noi nici nu ne vom da seama cum maine s-a transformat in alaltaieri, cum alaltaieri s-a transformat in ani...

MANOLIU spunea...

Si timpul meu fuge. Si de la o varsta iti este groaza de cat de repede trece timpul.
Azi este ziua mea de nastere 14.09
si crede-ma nu ma bucur deloc.
Cand ai 18 si faci 19 te bucuri,
dar dupa 50 este groaznic; vezi
timpul cum zboara, cum fuge, cum te paraseste cu fiecare an.
O zi frumoasa @29decembrie!:*:)

Erys spunea...

stii, scrii chiar frumos! timpul tau fuge impreuna cu tine!

Only Books spunea...

Cat de superb!<3


Dee.

..:: Alyn :) ::.. spunea...

tinerete fara batranete.... nu exista
. poate... e mai bine asa :)
melancolice randuri! :)

Goda spunea...

Minunate randuri, ce inspiratie are si toamna asta;))

Little Thoughts spunea...

Superbe versuri :X Scrii incantator de frumos, bravo!

Zuza ღ spunea...

timpul nu o sa stea niciodata in loc dar mereu ne va lasa amintiri

Adda spunea...

ce... perfect <3

Pauza De Tigara spunea...

sa avem sufletul de primavara, unde vor renaste de fiecare data cand trece toamna peste noi

Ioanide spunea...

Frumos, nu am pentru putinele dati nimic de propus !

ochelari de ploaie spunea...

"cum strigă frunza căzută, să urce înapoi sus în copac . . . " - viata.

Kiraa. spunea...

subscriu!

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi