Joi. Ziua 14;

Dragă jurnal,


Scriu acum dintr-odată ! După 2 zile, scriu cu mare poftă de scris. Trebuie să-ți cer sinceră iertare pentru aceste două zile în care am lipsit . . .  dar am fost cu gândul neîncetat la tine; pe cuvânt.
Fumam una dintre țigările mele speciale înainte să mi se aprindă ideea în minte ! Nimic nu mă m-ai trage în curentul apogeului stării pe care mi-o creez prin viciile mele.
Nimic până de curând.

Am consumat alcool și înainte de asta, când m-am trezit, era soare pe cer și mi-am spus în sinea mea, dar cu glas tare: astăzi sunt norocoasă; cățelul  își făcea încălzirea înainte de ieșire; căsca zgomotos și voia să mă lingă pe obraz; duhoare, like it was blood on the dance floor; pleacă de aici !; țâsss, frumos erai când erai mic; mă ridic și pășesc ( e foarte aproape baia de dormitor; la doi pași ); mi-am făcut o cafea și am băut-o cu poftă; foarte frig a fost la orele 09:00 ale dimineții; bine că am păstrat jumătate de cafea fierbinte în ceașcă; am ieșit pe la orele 11:00; frig. Am pus un bilet la pariuri; am plecat imediat la o petrecere și am ciocnit cu gazda. Undeva în jurul orei 13:45.

Alcool, până de curând.

Hei ! Dragă jurnal, habar nu am de unde atâta viață arde mocnit în mine; alcohol, you rock my world today; îmi place ce a făcut alcoolul cu mintea mea atunci când l-am băut; câte trăiri și neputințe, câte melancolii de-a valma și stăruințe; câte vorbe dezinvolte și câte gesticulări și mișcări din șolduri; auch, gomez, padrino, father, oprește-te; stăpânește-te ; simt fiori fierbinți în talpă, iar asta îmi excită un fel de mâncărime. Adică, mă mănâncă; în talpă.

Alcool, și acum. Ceva light; ca apa.
Set me free ! Da, așa a fost; s-a întâmplat cu neputința stăruinței de a spune un "nu" categoric alcoolului venit din inșpe mii de colțuri; DA ! daaaa, deodată ! 1 bere, 3 beri, 2 pahare de vin spumant, 5 pahare, 1/2 bere 250ml.
Alcool, și acum.

Nu m-am înecat. Am supraviețuit pentru a mai bea 33 cl pe canapea; picture, bitch !

Scuză-mă, jurnal,  îți vorbesc mai dezinhibat ca niciodată; dar nu asta era și ideea ? să mă destăinui cât mai mult cu putință ca să crezi tot ce mi se întâmplă ?  nu ar fi de cuviință să te mint chiar pe tine; am zis "chiar"; asta mă face o mincinoasă ? În general, cine nu minte !??! ah, s-au ridicat aburii de alcool în cameră; s-au așezat pe față precum pânza păienjenilor din toamnă.
Am iubit ziua de astăzi pentru că a fost deosebită; joia . . .  întotdeauna ziua mea norocoasă; ca și vineri; astea două zile din săptămână mi-au schimbat cursul destinului; le-am iubit atât de mult pe amândouă, cum iubesc credincioșii duminica la biserică; sau sâmbăta la pescuit; sau americanii hot-dogii.
Trebuie să mai găsesc 33 de cl ca să termin ce am să-ți spun de fapt; sunt în frigider, doar că trebuie să mă ridic; în pași de muzică; jackson, inspirația  superioară a sinelui ; și chopin, inima sufletului care conduce acest Eu; am găsit ce-am căutat iar sfârșitul povestirii mele este aproape; am primit ce am căutat, și asta înseamnă bine; am căutat bine și l-am găsit; l-am ademenit și m-am bucurat de el.


Alcool, ahaa ahahaa aha haha; nimic nu pare să fie mai matrix decât tine; și michael jackson. Și logodnicul meu.
Era să uit sfârșitul pe care ți l-am promis. Voiam să-ți spun că nimic dintre toate nuu mă m-ai sparge precum alcoolul.



                                                        sursă:facebook.com/acidtrip25

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate