Joi, 21 Septembrie-mpreună

Dacă aș rămâne pe tot parcursul zilei relaxată, cele mai bune idei și sentimente ar izvorî din mine și le-aș împărtăși cu tine. În aceste clipe, îmi arăți că tu ai mai mult, ai o decență care mă bine dispune și stai fără griji, sunt cea mai fericită. Câtă vreme eu am să simt acest foc, consider că îți îndeplinești rolul din viața mea.

Ai adus bucurie și m-am îndrăgostit, ca un nebun de mare, de fiecare dimineață petrecută împreună și de gesturile unui cuplu, pe care ceilalți le consideră monotone. Eu pur și simplu le iubesc pe toate și nu-mi imaginez o altfel de dimineață. 

Mi-ai zis să scriu până te întorci tu, și nu știu dacă am notat cele mai potrivite cuvinte. Când sunt fericită, trăiesc, iar sufletul râde și nu găsește cuvânt care să-ți transmită înflăcărarea mea. Îmi place să iubesc. Fericirea îmi priește. Accept provocarea de a scrie radios despre iubire, tish ! Mi-e inima la jumătate de viață de când suntem doi. Respiră blând la cealaltă jumătate a ei, pe iarbă, cu o țigară în palmă neaprinsă, într-un parc peste care a venit toamnă. 

- Iubitule, dă-mi și mie te rog un foc ! iar tu, gentil, îmi aprinzi; încă o trăsătură distinctă pentru care eu te iubesc, mon cher !

ps: rămâi relaxată, atunci cele mai intense trăiri și gânduri izolate sunt cele mai bune; iubiți cât puteți.

                                         foto: Jana Brike

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate