Adio-ul

Imagine
Ce pot să-ţi dau eu ?
Un trup arzând de viu 
O minte nebună, febrilă
Ochi ce dau de înţeles diafana lumină 

Unde voi ajunge prin lunga dibuire a sufletului-ţi şovăielnic ? Mă întreb . . . sunt prea aproape, prea de murire? Ţi-e sufletul în floare  ori ţi-e dor de înflăcărata-mbrăţişare ?
Pretinzi că-mi ştii de frică, tu pui de cerşetoare, odată negând, taina dispare. 

Când stele se lovesc pe cer, în mintea ta se întâmplă un măcel. Tâmplele nu-ţi mai rezistă, mâini şi buze se strivesc de-al robiei tău trecut.
Eşti obosit, şi-al tău trup ce din lacrimă născut, devine acum totul ceţuri sfâşiate de vânt. Te credeam a mea eternă iubire, a mea vastă plutire. 

Te-ai dovedit, ca într-o geană, una câte una căzând, purtând lespezile negre amintiri, să fii cel care sensibilul meu suflet mi l-ai nimicit.

Suntem fii Lui, şi tu şi eu . . . nu ştiu care dintre noi a fost mai truditor. Dar gloria se-nalţă şi tu n-ai s-o vezi, eşti prea muşcat de lupte ale sânului femeiesc. Privirea-ţi va fi albă, pielea străb…

nu răspunde

ascultă. vine de la geam, de parcă bate.
bate bate bate.
anotimp după anotimp, boală după recuperare, dragoste după suferință.
e ploaia unei nopți de primăvară târzii.

bate bate bate vântul în gutui și îi scutură toate florile.
așa mă bați tu pe mine în câlcăi. și-mi pierd toată puterea.
ascultă. e o muscă disperată ce caută ieșirea.
las-o în pace, redă sunetul vuietului din capul meu.

bate bate bate fulgerul în întuneric.
mă luminează, mă îngrozește, dar îmi amintește de furtuna care se liniștește în sufletul meu.
simte. e răcoarea pe care oamenii o caută în iadul lor.
simte. e și plăcerea de a privi amarul lor.

ascultă. bat bat bat roțile tramvaiului pe șina ce-i poartă pe toți spre murirea lor.
e urletul orașului sufocat de frustrările tuturor.
e lătratul disperat al câinelui din lanț.
simte. e o bucurie să fii treaz când restul dorm pentru că s-au născut obosiți.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte