Am calități. Societatea are defecte

- Auzi, auzi ?!
- Aud, dar cine vorbește ?
- Sunt eu, vocea ta interioară, voce pe care n-ai mai ascultat-o de ceva vreme.


Sunt o fiară. Sunt un leu. Iar dimineața când mă trezesc, pe stomacul gol, două căni fierbinți de cafea și opt țigări halesc. N-am nevoie de vreun dejun, ies în junglă, hârtii colorate s[ adun, care să-mi aducă bunăstare până luna viitoare.
Sunt un vierme mic și trist, căci atunci când mă întorc de pe coclauri, nu înot în hârtiuțe, ci adun doi galbeni la porcușor. Și cu doi de ieri, fac trei. Că un galben e la chirie. Un altul l-am avut la stat datorie. Și cu ăștia doi din palmă, îmi iau cafea și țigări. Poate și un vin de cramă.
Iartă-mă, mamă. Știi și tu că la unii, fericirea vieții e suma lucrurilor mici. La mine e radical din rădăcină pătrată, cu - în față.
Sunt o fiară. Sunt un leu. Iar seara când mă culc, pe stomacul gol, două căni reci de apă și opt țigări adun. N-am nevoie de vreo cină, mă mențin să am un sprint mai bun, mâine dimineață, când o să ies din nou în junglă.
Mamă, s-ar putea  să mă întorc fără pradă. Dar un galben. doi, mărunt . . . tot am să adun. Unul la chirie, altul pentru datorie.

Te pup, mamă. Somn ușor !


                                                      sursa:weheartit.com




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate