Locatar, nu plătesc chirie


imi ploua in gura a mere uscate. 
imi ploua in ochi a val sarat de mare. 
imi ploua in urechi a claxon de biciclete si a pescarusi nebuni. 
imi ploua in creier a margine de lume, a ceata de nepatruns. 
imi ploua pe degete a alune si frunze din fagi uzi. 
imi ploua pe talpi a nisip ars si transpirat. 
imi ploua pe coapse a fiori calzi si piele rece. 
imi ploua pe pleoape a somn adanc si buze livide.
imi ploua de atata timp in casa, mai ales in dormitor, incat mi-am astupat tavanul cu o perna. 
imi ploua in suflet a iubire si a mahnire.

ma chinuie ca nu i-am dat si lui cate putin din toate de mai sus.
dar i-am zis, eu cat ma petrec cu tine, nu-ti platesc chirie.

ii ploua in gura a cifre pe hartie.
ii ploua in ochi a marunte foi aranjate in portofel.
ii ploua in urechi a sume colosale.
ii ploua in creier a artificii financiare pe care le-ar putea face.
ii ploua pe degete a numara bancnote. zeci, sute, mii.
ii ploua toata viata, pe talpi, pe coapse, pe pleoape. 

ii ploua in viata ca nu stie cum sa ii inmulteasca. banii de pe chirie. in loc sa se bucure de gura mea, de ochi, de creier, de coapse. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate