Azi am avut o iarnă frumoasă

Din întâmplările  de azi : 
Urmează o noapte lungă frate, lungă rău. Termin de citit cursul ăsta, mă bag la duș, mă îmbrac cât de repede pot și ies pe ușă. Mă duc la party. Îmi promit că nu beau mult, ca la două să fiu acasă, să dorm și să mă duc la examen. M-am ținut de cuvânt, mai puțin la partea cu băutu. A fost mai mult, dar am plecat. În taxi mă gândesc că nu prea cunosc subiectele la examen. Și-mi propun să rămân trează. De data asta să învăț. Trei cafele la interval de o oră și aproape două pachete de țigări. Atât m-a costat treaba cu învățatul și poate distracția din locul din care am plecat. Dar pe la trei dimineața, sună telefonul. Am răspuns, iar peste treizeci de minute, mâncam împreună la etajul trei, de la McD. Distracția în sine a durat o oră. De pe la cinci, m-am reapucat să citesc. Și chiar mi-a ieșit. Fără somn atâtea ore, după ceva timp. S-a făcut ora doisprezece după-amiază dădusem și examenul și mă întorceam spre cămin. Am apucat să dorm o oră și sună telefonul pe la două. În 20 de minute eram la o grădină zoologică din oraș, de existența căreia aveam habar, dar nu fusesem niciodată. A fost superb. S-a terminat seara apoi cu mare și apus. Și ,,,, n-are rost. Că stau și mă gândesc acum, chiar mă dor picioarele. Nesomn, plimbări pe un aer rece și dulce. Am vrut să zic și a ieșit >azi am avut o iarnă frumoasă< 
A fost, chiar a fost.  Cred că ăsta a fost începutul de an cu adevărat. Simplu, decent, demn de doi oameni creativi. De fapt, cea mai rămas din iarnă o să fie frumos în continuare.

parcă prea pe fugă am scris treaba asta.
mai jos sunt Gina și Vina

Comentarii

Unknown a spus…
Ma bucur pentru ziua ta de iarna frumoasa:)

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate