365 de zile noi-prețuiește-le

Un an care s-a strecurat, printre amintiri, printre dăruiri și dorințe care poate dacă nu au ajuns la aer în acest sezon care a durat 365 zile, de mâine poate vor avea ocazia să vadă lumina. Și nu vă pot ura decât să duceți la îndeplinire tot ceea ce v-ați propus, să munciți pentru visul vostru pe care l-ați alimentat cu atâta înflăcărare și să nu renunțați niciodată la ceea ce vă inspiră viitorul.
Vă mulțumesc pentru că, după atâția ani, mă urmăriți. Sper să reușesc să vă transmit gândurile mele cu atâta râvnă ca până acum.
Un an nou frumos, multă baftă dragilor și vă sărut !

Gabriela.

Comentarii

Lavinia Dance a spus…
La multi ani!

Uau...parca suna atat de lung acest numar de zile, sper sa le am pe toate si sa le traiesc frumos...

Imi doresc ca si visele mele sa iasa la lumina.

Un An Nou fericit!
Calin a spus…
La multi ani intru cat mai multe postari personale (despre tine si cu tine).nu stiu ce ghimpe in inima ma face iarasi un apostol al cuvintelor si pe mine in ultima vreme,nu mai scrisesem de mult timp...

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate