Urechi inepte

Mi-ar fi plăcut să mă vopsesc toată-n mov.
E atât de chinuită marea de furtună . . . mi-ar fi plăcut să mă transform în prună. Mi-ar fi plăcut să fiu compot în beciul unei babe.
E atât de rece afară şi e chinuit asfaltul de negreală . . .  mi-aş fi dorit să fiu o balerină. Suplă. Blondă. Lipsită de nicotină.
S-au aprins luminile-n oraş. Mi-aş fi dorit să fiu becul luminat din cămăruţa unui geniu. Măcar o lumânare într-un butic de pe la 1900.
Nu am mai primit o floare de ceva vreme. Mi-ar plăcea să fiu albină într-un stup de viespi.
 Să înceteze urletele, să fugă. Să fiu o irlandeză senină şi nebună. Să fiu un pasager clandestin într-o lume fără urmă.
Mi-aş fi dorit să fiu produsul propriei mele imaginaţii, să-mi frământ o mână în aluatul trupului de ceară, să topesc inima într-un cazan cu smoală.
Fleacuri. Lucruri personale. Daţi-mi un bilet, vreau să îmi văd de drum. Mă car odată cu şuvoiul iernii.
Fanatism. Obsesivitatea unui armistiţiu. Câtă generozitate pură să-mi ofere bucuria de a fi om.
În puzderia de oameni ai planetei, eu sunt decât o palmă.
Mă tăvălesc în iarbă. Mi-ar fi plăcut să fiu ţărână, într-un pustiu de loc pe glob.

Mi-ar fi plăcut să mă lăsaţi să fiu eu,  dar e sacră nebunie.

Comentarii

Dominic Tautan a spus…
Ce bine merge cu ninsoarea si cu ceaiul asta cald...
Lex. a spus…
"Mi-ar fi plăcut să mă lăsaţi să fiu eu, dar e sacră nebunie."
Foarte frumos spus!
Unknown a spus…
asculta wishlist - pearl jam
Unknown a spus…
Buna ziua !
Se poate sa facem schimb de link-uri ?

Blog link : www.adrianhbk.blogspot.com
Blog name : Blogul lu' Adrian

Astept un raspuns . Multumesc frumos !

cu respect ,
Luican Adrian !
Pauza De Tigara a spus…
Oare dacă ne-am transforma în alt eu, am fi altfeli ...constat că nu noi trebuie să ne schimbăm ci să ne schimbăm felul în care ne privim în lume.
Rosaline a spus…
vai, cat mi-a placut scrierea asta! atat de frumoasa, atat de spontana, de adevarata...

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Scriitorul Alexandru Mihalcea – povestea unui fost corespondent al României libere la Constanţa