amici verzi

Copacii mi-au mai oferit încă o dată exemplul lor - deşi îşi pierd frumuseţea pentru mai bine de jumătate de an, rămân în picioare. Nimic nu-i scoate din rădăcini, nici măcar gerul "negru" din iarnă sau melancolica toamnă care le transformă corola în cenuşă. Au învăţat sa renască după fiecare lovitură a naturii. Au învăţat să nu se lase doborâţi de jocurile ei.
Puteţi trece cu tone de fraze jalnice peste cuvântul meu, dar nu aveţi cum să-mi luaţi libertatea gândului.

Apa îmi este prieten, soarele nu-mi e duşman, iar vântul, orice adiere, îmi inspiră şi aduce câte-un val de încredere.
Voi, vă pârliţi pe asfalt, de aceea, uneori, simt un iz de cadavru ce se topeşte în puterea prietenului meu, soare.

11 comentarii :

Maria Simota spunea...

interesanta analogie!

Nymphetamine spunea...

foarte puternica ultima fraza.

Ana-Maria spunea...

"Copacii mi-au mai oferit încă o dată exemplul lor - deşi îşi pierd frumuseţea pentru mai bine de jumătate de an, rămân în picioare." -genial!
"Rămân în picioare"- sună atât de vibrant şi de motivaţional.

Mi-a plăcut foarte multpostarea!Fiecare frază are o profunzime aparte..

A. spunea...

Prea profunda postarea pentru a o mai comenta.Mi-a placut "Apa îmi este prieten, soarele nu-mi e duşman, iar vântul, orice adiere, îmi inspiră şi aduce câte-un val de încredere."Se simte multa putere,aici.Bravo.Te astept si pe la mine.

Lost in Amsterdam spunea...

Imi place felul tau de a gandi!
Hugs!!

Ghost Painter spunea...

Minunat :x
Copacii, intr-adevar sunt frumosi... ar fi dragut daca am avea si grija de ei...

Irina Constantin spunea...

Foarte reprezentativ scrii.

£.a. spunea...

as vrea sa fiu si eu la fel de puternica ca si un copac

Pauza De Tigara spunea...

Nu am cuvinte..

Ioana spunea...

mor cum murim si noi. suntem doar materiali aici.

superb. ;x

daiana szatmari spunea...

foarte frumos spus! :D

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi