Joi, ziua 6. Negru

Imagine
starea mea devine din ce în ce mai senilă şi senil mi-e capul tot şi lucid e lângă tine. şi ce-mi dai tu amar de om de-mi e atât de strânsă viaţa lângă tine ? şi mă tâmpesc în zorii zilei fiorii reci ce trupul mi-l doboară şi mă tâmpeşte toată fiinţa ta de-antregul.
am nelămuriri şi toate nu-s legate doar de mine. încotro s-apuc, să-mi spăl păcatul ce l-am săvârşit cu tine ?
şi unde să mă ascund, să fug, căci degeaba, de nu mă urmăreşti tu, raţiunea o s-o facă.
şi de chiar şi ea ar renunţa, atunci Doamne, mă las la mâna Ta  . . .
   foto: Jana Brike

inca un pic

am terminat cu admiterea, am facut-o pe ocupata zilele astea cu cititul.
astept rezultatele :).
va anuuunt :*

Comentarii

Ioana a spus…
Felicitari! la ce facultate ai dat?
29 decembrie a spus…
@ Ioana: jurnalism si istorie.
L. a spus…
Interesantă facultate :D îți ținem pumnii!
Suflet de copila a spus…
succes... da..e o facultate buna...ai ce invata :)
Ana-Maria a spus…
Mult succes!:X
Sunt sigură că te vei descurca de minune!
Nymphetamine a spus…
o sa fim amandoua in Bucuresti inseamna :) pt ca sigur intrii
Ghost Painter a spus…
Felicitari :x Iubesc istoria! :d
Anca-Ioana Sandu a spus…
mult succes!
bucureşti? :)
Denisa Irina a spus…
Felicitari si succes in continuare!
Lost in Amsterdam a spus…
goooddd luckkk:*
Maria S. a spus…
Abia asteptam sa auzim rezultatele:) Bafta!
Rebeca C. a spus…
Îţi ţin pumnii!
Baftă:*
Alecs a spus…
FELICITARI! Si multa bafta in continuare!!!

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Miel sau lup, mai bine decât vulpe