tic tac

am pierdut şi ultimul gram de noroc. cât de năuc, cât de pustie mi-e privirea şi cum nimic nu mi se întâmplă, aştept zadarnic parcă, iubirea.

cui nenorocit să i se arate, cui să-i străpungă inima şi să i-o împartă, dacă nimeni nu te vede, toţi te ocolesc şi rămâi ca pomul fără roade în vârtejul de noroi ?
oamenii mi-au spulberat feeria, mi-au alungat şi dragostea ultimă ce-o purtam amândoi. mi-au rupt fiecare gând şi înfundat fiecare glas. mi-au închis clipele bucuriei într-un ceas.
şi el de atunci se plimbă în buzunarele străinilor şi ticăie înfundat, neîncetat.

ar cine să-l audă, când toţi sunt grăbiţi  şi fug fără sfială ?

9 comentarii :

a.Lina spunea...

"mi-au închis clipele bucuriei într-un ceas." cat de frumos si...trist.

Ioana spunea...

superbe randuri, nu stiu ce sa spun, esti geniala, parca prin vene si artere iti curg cuvinte nu sange...

Ghost Painter spunea...

Dar cine sa-l auda?....

£.uzu spunea...

are cine sa.l auda...
trebuie sa fie macar cineva.

©Ramonaa ‹з spunea...

Buna,te invit sa participi la concursul meu care are drept premiu cartea : Chimie perfecta.
http://smile-without-you.blogspot.com/2012/04/concurs.html

Giuliii♥ spunea...

mirific !!!

Căpşuni spunea...

lasa, iubirea vine. iubirea vine mereu, spulbera si vindeca tot.

Fata care te iubeste spunea...

:X oare e nevoie sa mai spun ceva?

Calin_Kulighin spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=0LETadzDGOs
keep bleeding, coz you're doing it in an authentic manner

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi