Miercuri, ziua 2

Imagine
Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.
M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.
-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos. Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.
-Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă.…

cromatică

îmi place mov când e primăvară.




şi albastrul vara.

îmi place negru când e înnorat afară
şi pasionalul roşu când e zi caldă
îmi place verdele din ochiul tău

îmi place galbenul ce-l înconjoară

şi griul de pe chipul tău

când e o ploaie interminabilă.

Comentarii

QED a spus…
Imi place movul si-mi place verdele, chiar si griul.
Cromatica, adevarat.
iulia a spus…
Ne plac culorile pentru ca le transformam in simboluri...verde-vara, maro-toamna, alb-iarna, iar pentru primavara avem cate putin din fiecare :).
Rosaline a spus…
ce cuvinte simple si frumoase...si atat de colorate :)
Maria S. a spus…
ce frumoos:)
Ioana a spus…
superb :x;o3
Nymphetamine a spus…
e bine sa vezi viata in culori :)
£. H. a spus…
frumos ai scris :)
Lamaitza a spus…
Drăguț curcubeul :D
Iulia a spus…
Ne exprimam prin culori, preferam anumite culori, transmitem ceva prin culori... uneori, culorile ne definesc...
si tocmai ai
personificat culorie
intr-un mod aparte
seamana atat dee mult cu
trecutul
*sight*
Pauza De Tigara a spus…
minuanat...mereu knd te citesc e ca un proces de visare :*
C.L.M. a spus…
rosul e favoritul meu in cazul asta:D

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte