Joi, ziua 6. Negru

Imagine
starea mea devine din ce în ce mai senilă şi senil mi-e capul tot şi lucid e lângă tine. şi ce-mi dai tu amar de om de-mi e atât de strânsă viaţa lângă tine ? şi mă tâmpesc în zorii zilei fiorii reci ce trupul mi-l doboară şi mă tâmpeşte toată fiinţa ta de-antregul.
am nelămuriri şi toate nu-s legate doar de mine. încotro s-apuc, să-mi spăl păcatul ce l-am săvârşit cu tine ?
şi unde să mă ascund, să fug, căci degeaba, de nu mă urmăreşti tu, raţiunea o s-o facă.
şi de chiar şi ea ar renunţa, atunci Doamne, mă las la mâna Ta  . . .
   foto: Jana Brike

continuare9

freamatul celor mai dulci glasuri . . .
dar el stie sa se prefaca cel mai bine atunci cand e vorba de sentimente, sa se fuduleasca cu o maretie falsa, sa se arate demn in cuvinte si sa-si dea aere.
egoismul lui a macinat frumusetea sufletele lor pure, inocenta le-a fost stirbita.

vulgaritatea inimii lui  a facut din cucerirea lor un viciu.

Comentarii

Ghost Painter a spus…
Ah! Si cand te gandesti ca toti is asa..:-j
£.uzu a spus…
@Ghost Painter nu chiar toti...
Joanne a spus…
@£.uzu Hmm... hai sa nu mai fim atat de sigure. :)
Tavi a spus…
nu sunt toti...nu ma consider unul..dar fiecare trebuie sa astepte persoana potrivita..asta cred eu:)
Căpşuni a spus…
nu stiu daca sa-mi para rau pentru ele sau pentru el.

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Miel sau lup, mai bine decât vulpe