infernul e înlăuntrul meu

" vântul rece împrăştia ploaia măruntă şuierând pe lângă felinare, picăturile străluceau ca nişte fulgere scânteietoare. am ieşit în strada pustie. încotro s-o apuc ? "
inima îmi spune înainte, picioarele o contrazic. sufletul îmi spune stângă, trupul tot îmi e înţepenit.
gura-mi e atât de împietrită, încât sunete se sinucid înlăuntrul meu. ochii-mi sunt prizonieri ai oglinzii de mister, spiritul tot mi-e efemer. grădina mea, cândva curată, astăzi e pustie, îngropată, în mormanele  de gânduri moarte. cândva pierdut în universul de cultură, de sentimente, de sublimul iubirii pure, astăzi îmi înec destinul în universul rece, ostil al sălbăticiei, în stare brută.
viaţa mea e când desfrâu, când fericire, când vexat sunt iară, când stele se nasc în al meu suflet, când chemarea ei e profundă, atunci, departe de a fi om, îmi jertfesc şi sufletul de muritor.
să ard precum ereticul, să fiu spânzurat precum un hoţ, doar luaţi-mi viaţa-ntreagă şi lăsaţi-mă să mor.

Comentarii

Rosaline a spus…
uau, cum suna!
e minunata postarea, o descriere perfecta a sentimentului disperarii, incertitudinii, fricii.
Iona a spus…
macar virtual mai gasesc caldura, ca afara nu prea e de acord cu mine, anul asta iarna da cu virgula:))
Joanne a spus…
disperarea e frumoasa...asternuta in cuvinte. daca as fi fost baiat, m-as fi indragostit de tine. dar nu sunt.. deci nu pot decat sa te admir. :)
Only Books a spus…
Wow! Sublim, nu alta!:)

Dee.
Pauza De Tigara a spus…
viaţa noastra e când desfrâu, când fericire :|
Alex a spus…
Foarte frumos !
Lavinia Dance a spus…
foarte frumos ai scris.
"astăzi e pustie, îngropată, în mormanele de gânduri moarte"
sunt si eu prin acest rand.
Anca Snow a spus…
Tu.. tu imi canti nebunia.
Munssis a spus…
Deosebit, intr-adevar!
ochelari de ploaie a spus…
uneori te saturi, alteori, alteori e sf...
Maia a spus…
si tot acolo e si frumusetea
D. a spus…
"lăsaţi-mă să mor."
profund.
QED a spus…
E trist, dar aproape perfect!
Soll a spus…
infernul e in fiecare dintre noi..
Hoinara a spus…
Epic.:)
Rebeca C. a spus…
...
Fara cuvinte.

Revin cu placere de fiecare data.
marul a spus…
oarecum poetic

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate