Miercuri, ziua 2

Imagine
Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.
M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.
-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos. Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.
-Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă.…

stop

Am trăit de-a lungul clipelor odată cu timpul. Şi ca să fac mai tragică povestea, voi muri odată cu el. N-am să mă sustrag pentru o viaţă mai înaltă, n-am să cer mai multă durere decât pot ispăşi şi nici iubire absolută pentru care nici demnă n-am să fiu. N-am să fiu nici ce-mi voi propune, pentru că nu voi izbăvi, n-am să scuz nimic, cum nici plăcerea de a o face n-o mai simt.
Îmi place să o spun des, îmi place lecţia pe care mi-o oferă acest citat : " nu viaţa veşnică e importantă, ci veşnica însufleţire " .
Cum să readuci la viaţă un suflet mort şi să-i redai sclipirea trupului uscat, veşted, necopt ?
Dacă nici el nu vrea asta  . . . .

Comentarii

Maia a spus…
Sa mori odata cu el nu e o tragedie, inseamna ca nu te invinge.
Aimee a spus…
Am vazut o mare unda de tristete in postarea asta. Si stii ce? Nu se merita! Zambeste, viata te iubeste!
Luli. a spus…
cred c-ai putea sa readuci la viata un suflet mort daca ii dai sfarsituri care sa anunte niste inceputuri cum le-a visat el mereu.

p.s.: versurile sunt ale lui I. Barbu. :)
29 decembrie a spus…
@ Luli: sunt geniale:d
Maria S. a spus…
Toti suntem demni de iubire.
...si pasarea Phoenix a renascut din propria-i cenusa...
adelici a spus…
Dacă nici el nu vrea asta . . . . Nu știe ce a pierdut!

Nu știu de unde, dar știam de Andreea :))
DINOeverest a spus…
Clar nu ai cum daca el nu vrea...
a.Lina a spus…
Impresionant.!!!
Tic ! Tac ! a spus…
Cumva,undeva trebuie sa existe cat de mica ar fi ea o speranta in acel suflet mort.Acea fiara care are nesfarsita rabdare de a inghiti totul sigur poate reveni la viata.
Nymphetamine a spus…
as vrea sa stiu raspunsul la intrebarea asta./..
Adi a spus…
Fără voinţa lui,nu prea poţi..dar dacă te chinui îl poţi convinge,si asta-i o soluţie,dacă ai putere de convingere,interesant blog,felicitari!
29 decembrie a spus…
@ Adi : multumesc frumos !
Roro a spus…
Esential in iubire este sa fii vazut.

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte