Miercuri, ziua 2

Imagine
Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.
M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.
-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos. Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.
-Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă.…

refugiu continuu

ce e mai rău ? să ai litere cu care să nu ştii a face ceva, să ai timp şi să nu poţi face altceva decât risipă, să poţi evita dar tu să-ţi provoci durerea, să-mi pot păstra trupul şi eu s-aleg să-l nimicesc.
să fac tot ce ar fi considerat de alţii că doar un nebun ar face. să-mi debranşez sufletul de inimă, să-l pricopsesc c-o cămăruţă, strâmtă la capătul căreia să nu se afle nimic. să îl ofer pustiului drept jertfă.
să-nec inima în valuri iar ea să strige de disperare, eu să o ignor.
sufăr de nelinişte juvenilă.

Comentarii

adelici a spus…
eu sufar de epilepsie. :)
Maria S. a spus…
Cumva sufletul se desprinde de trup.
Nymphetamine a spus…
o sa te vindeci:)
Tic ! Tac ! a spus…
Psihicul tau are nevoie de timp pentru a se vindeca!Inima ta are nevoie de timp!
Rosaline a spus…
uneori ajungem sa ne facem rau singuri, sa fim constienti mai apoi si cu toate astea sa continuam. cu siguranta, e ceva ce numai un nebun poate face, dar e ceva cu care un suflet bolnav s-ar putea obisnui...
aliz a spus…
exact această debranşare a sufletului de trup aduce pustiul şi neliniştea. şi atunci începi să te simţi incomplet.
£avi H. a spus…
si nelinistea are momentul ei care trece.
C.L.M. a spus…
O sa treacaa!
Fa ceea ce vrei . :)Ignora-l sau asculta-l e decizia ta.
Ghost Painter a spus…
Sa ai ceva si sa risipesti.
Căpşuni a spus…
cred ca in penultimul rand se regaseste ce e mai rau.
Kiraa. a spus…
art never comes from hapiness. cred ca merge. cred.
juvelina.. suna bine pana cum :)
Denisa Irina a spus…
o sa treaca...cred :(

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte