Miercuri, ziua 2

Imagine
Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.
M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.
-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos. Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.
-Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă.…

Introducere : " sunt obraznică şi sunt mândră de asta "

Rugăciune : " dă-mi serenitatea de a accepta faptul că să fii singură nu e întotdeauna rău, curajul de a realiza că, uneori, căutarea Bărbatului Ideal poate tripla lista foştilor şi înţelepciunea de a şti că, deşi lista foştilor se triplează, nu sunt o vulgară.
 Doar ghinionistă. "
Rugăciune : " dă-mi serenitatea necesară pentru a nu purta niciodată şosete pop- chiar dacă sunt pe sub cizme şi oamenii nu le pot vedea, curajul de a realiza că am celulită şi trebuie să mă îmbrac în consecinţă şi înţelepciunea de a nu cumpăra niciodată haine cu o mărime mai mică, chiar dacă sunt la reducere şi chiar dacă voi începe dieta aia curând. "
Rugaciune : " dă-mi serenitatea să nu devin deprimată la gândul că o să apar în public în costum de baie, curajul de a agăţa cel mai arătos bărbat de pe plajă şi înţelepciunea de a şti că, deşi am celulită, sunt tot o zeiţă "


- Ghidul fetelor obraznice :x

Comentarii

Nymphetamine a spus…
folositor ghid :))
Denisa a spus…
Cred ca am nevoie si eu de el.
Roro a spus…
Doza optima de amuzo-adevar pe ziua de azi:))
©Ramonaa ‹з a spus…
Foarte folositor !
£αvi a spus…
interesant ghid :))
Ghost Painter a spus…
OO, da! :d Increderea in tine atrage pe altii .
Diana a spus…
o sa ma rog, o sa ma rog
Kiraa. a spus…
uite, cam asa ceva!! :*
SimonaR. a spus…
cred ca asa ar trebui sa ne rugam toate :D
Pauza De Tigara a spus…
ft tare:)) mai ales prima rugaciune:P :*
jurnalultainic a spus…
Din moment ce ai atat de multi fosti ,celulita sa zicem nu a fost un impediment pentru tine : ) ).

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte