Joi, ziua 6. Negru

Imagine
starea mea devine din ce în ce mai senilă şi senil mi-e capul tot şi lucid e lângă tine. şi ce-mi dai tu amar de om de-mi e atât de strânsă viaţa lângă tine ? şi mă tâmpesc în zorii zilei fiorii reci ce trupul mi-l doboară şi mă tâmpeşte toată fiinţa ta de-antregul.
am nelămuriri şi toate nu-s legate doar de mine. încotro s-apuc, să-mi spăl păcatul ce l-am săvârşit cu tine ?
şi unde să mă ascund, să fug, căci degeaba, de nu mă urmăreşti tu, raţiunea o s-o facă.
şi de chiar şi ea ar renunţa, atunci Doamne, mă las la mâna Ta  . . .
   foto: Jana Brike

idiot

Client: Could you photoshop it so that I look like less of an asshole?
Me: I’m sorry, how…?
Client: My employees say I look like an asshole in this picture, so take care of it.
Me: Can you ask them how you look like -
Client: Look, my employees are ignorant idiots, just fix it.
Me: Oh, I think I see it now.
:))

Comentarii

DINOeverest a spus…
"Oh, I think I see it now." :))
Maia a spus…
titlul spune tot :))
Denisa Irina a spus…
asa-i Maia titlul spune tot ! !:)))
Rosaline a spus…
Mai scrie, mai scrie poezii, versuri, cuvinte desperecheate rimand a frumusete!
Eu inca te astept!...

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Miel sau lup, mai bine decât vulpe