Miercuri, ziua 2

Imagine
Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.
M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.
-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos. Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.
-Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă.…

drum deschis

drum deschis am zis iar portile s-au deschis.
deschis deschis deschis pentru fiecare culoare :
roz, e pentru vis.
alb, e pentru inchis.
rosu, e pentru pasiune de nedescris.
galben, e pentru gelosul de nestins.
verde, e pentru iarba din a lui gradina.
albastru, e pentru tavanul infinit de deasupra gradinii sale.
mov, e pentru specia lalelelor nemuritoare.
negru, nu e deschis.
crem, e pentru pielea lui prea fina.
auriu, e pentru  parul sau rebel.

deschis deschis deschis,
luminile s-au aprins.
uman mi-e gandul ce coboara,
umana mi-e dorinta ce dogoara.


deschis deschis deschis,
m-am trezit din vis.

Comentarii

Maria S. a spus…
mi se pare mie ,sau esti iar intr-o stare foarte buna?:x
sa ai o zi frumoasa:)
Irina Constantin a spus…
Un amalgam al culorilor si un drum deschis de pretutindeni , dar e doar un vis !
Ioana a spus…
superb joc de cuvinte si culori.
geniala imaginea ;x
C.L.M. a spus…
fotografia se potriveste foarte bine cu versurile:) tipa pare "deschisa" :)
Maia a spus…
cu siguranta si tu mi-ai lipsit mie >:d< !
Tic ! Tac ! a spus…
Hm..cu siguranta starea ta de spirt este total diferita.
Deniza C. a spus…
Mi-era dor de stilul tău unic de a te exprima... mi-era dor să te citesc! :)
Blue a spus…
De vis...
Ce bine ca la tine eiarna..la mine nu-i:(
Roro a spus…
Imbinarea acestora intr-un acord total.Super>:d<
£avi H. a spus…
deschis sa fie mereu :)
si plin de culori!
frumos.
Rosaline a spus…
fericirea ta, la fel ca si durerea, e umana. ingrozitor si minunat de umana.

fii mereu deschisa catre nou si catre frumusete, draga mea!
Ghost Painter a spus…
Chiar daca e dar un vis... it's amazing that dream..:x
Denisa Irina a spus…
si la sfarsit,doar un vis...:(
Kiraa. a spus…
inchis inchis inchis! fiinta-mi stai inchisa-n trup!

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte