absenţa unei morţi

absenţă totală a speranţei.
înstrăinarea de propriul corp mi-a oferit  ceva nou : slăbiciunea.
aceasta s-a transformat într-un cuib de şerpi în inima mea.

absenţă totală a credinţei.
mă îndoiesc de mine însumi.
cui să ofer recunoştinţa mea, dacă nu mă mai leagă nimic de oameni, în care să mă încred.

absenţă totală a puterii.
inima cândva zvâcnind de tinereţe, trupul meu cu gust de sare şi imensul decor în care dragostea se întâlneşte cu gloria . . .
marea mă aruncă la ţărm iar valurile îmi zdrobesc trupul. sarea are să mi-l mănânce pe tot.
lipsit de orice speranţă, de orice credinţă, de orice putere,  curând, odată cu prima stea, noaptea se va lăsa peste scena lumii
iar eu voi fi murit de mult .

Comentarii

Anonim a spus…
fara incredere in sine nu poti face prea multe.te ruinezi singur:d
o zi buna:x
Anca Snow a spus…
"The power of positive thinking always keeps the faith" ;)
Maia a spus…
si-as fi murit de atatea ori..
Lavinia Dance a spus…
absenta trebuie alungata.
Diana Zoe. a spus…
Înseamnă că există un dram de speranță.
Goda a spus…
Asta o pot confirma si eu...mereu trebuie sa fi si sigur pe tine si sa nu cazi la indoieli candintu-te oare am sa reusesc, oare n-am sa reusesc? Atunci chiar n-ai sa reusesti!
Iona a spus…
putina incredere in tine nu ar strica, chiar deloc;) zambeste :P
Irina Constantin a spus…
Absenta mortii! Astepti moartea ca pe o eticheta !
Anonim a spus…
Ultimul rand mi`a ramas in minte.,,:|

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate