Marți, de dinaintea lui joi; prima marți din jurnal

Imagine
Fericită. Așa m-am simțit în dimineața aceasta. Mâna lui fierbinte îmi aluneca pe coapse, iar respirația i-o resimțeam pe gât. Mă gâdila ușor, și mă excita în același timp. Degetele lui îmi mângâiau chiloțeii. Fiecare atingere a sa, trezea în mine dorințe carnale. Mă provoca într-așa manieră, încât mă inundam între picioare, ca Lunca Dunării primăvara. Mișcarea mâinii lui, din ce în ce mai accelerate, îmi provocau accese de excitație continuă. 

Voiam să-l simt, să-i ating buzele cu limba, să-i mușc gura toată și să-i ofer cel mai dement sex oral. Gândeam și voiam, pe spinarea impulsului, să mă iubească cu totul în această dimineață. Să-mi sărute vaginul și să-l simt că mă iubește. Ca o formă de apreciere și dorință, buzele lui au coborât pe sub pătură, să le întâlnească pe ale mele. Mi-a luat-o înainte.

 Sexul oral la mic-dejun este cea mai sănătoasă masă. Pentru cuplu. Am știut din momentul acela că-mi voi dori să i-o sug în fiecare dimineață și să fac sex cu el după-masă, toată viața …

absenţa unei morţi

absenţă totală a speranţei.
înstrăinarea de propriul corp mi-a oferit  ceva nou : slăbiciunea.
aceasta s-a transformat într-un cuib de şerpi în inima mea.

absenţă totală a credinţei.
mă îndoiesc de mine însumi.
cui să ofer recunoştinţa mea, dacă nu mă mai leagă nimic de oameni, în care să mă încred.

absenţă totală a puterii.
inima cândva zvâcnind de tinereţe, trupul meu cu gust de sare şi imensul decor în care dragostea se întâlneşte cu gloria . . .
marea mă aruncă la ţărm iar valurile îmi zdrobesc trupul. sarea are să mi-l mănânce pe tot.
lipsit de orice speranţă, de orice credinţă, de orice putere,  curând, odată cu prima stea, noaptea se va lăsa peste scena lumii
iar eu voi fi murit de mult .

Comentarii

Maria S. a spus…
fara incredere in sine nu poti face prea multe.te ruinezi singur:d
o zi buna:x
Ghost Painter a spus…
"The power of positive thinking always keeps the faith" ;)
Maia a spus…
si-as fi murit de atatea ori..
£avi H. a spus…
absenta trebuie alungata.
Lamaitza a spus…
Înseamnă că există un dram de speranță.
Goda a spus…
Asta o pot confirma si eu...mereu trebuie sa fi si sigur pe tine si sa nu cazi la indoieli candintu-te oare am sa reusesc, oare n-am sa reusesc? Atunci chiar n-ai sa reusesti!
Ioana a spus…
putina incredere in tine nu ar strica, chiar deloc;) zambeste :P
Irina Constantin a spus…
Absenta mortii! Astepti moartea ca pe o eticheta !
Denisa Irina a spus…
Ultimul rand mi`a ramas in minte.,,:|

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte