fără nea


eu sper , dar ea nu se mai anunţă.

16 comentarii :

calator spre infinit spunea...

faina imaginea:)
da se lasa ssteptata:)

Bibby Ellen spunea...

:(.... Sunt mai mult decât amărâtă în privinţa asta. Oricum, să ai un An Nou fericit, cu sau fără nea! :*:*

Maria S. spunea...

let it snow!(:

iluzie spunea...

speranta moare ultima...
sarbatori fericite! :*

Rosaline spunea...

cred ca asta ar fi cel mai frumos inceput de an..

Lamaitza spunea...

Da, și eu sper.

Denisaaa spunea...

chiar asa e...:(

Emme spunea...

Eu vă urez: Un an nou fericit, multă sănătate şi tot ce vă doriţi. Să aveţi grijă de blogurile voastre şi mai ales de voi. Să aveţi parte de toate bucuriile din lume. Multe comentarii şi mulţi vizitatori în 2012.

DINOeverest spunea...

Se lasa asteptata...

Ocup un loc imaginar spunea...

Numele blugului tau imi aduce amintirea iernii chiar si in cele mai toride zile de vara.

Denisa spunea...

La multi ani!

Codruta spunea...

Nici la mine în oraş nu vine,deşi o aştept de ceva vreme!

adelici spunea...

Cre'că putem să ne luăm gândul.

Goda spunea...

Un an nou fericit si plin de bucurii! :) A trecut 29 decembrie si tot n-am aflat ce reprezinta aceasta data pentru tine :d

Lexii spunea...

Fara zapada..numai e la fel:|

£avi H. spunea...

la mine a nins dar s-a topit :(

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi