Marți, de dinaintea lui joi; prima marți din jurnal

Imagine
Fericită. Așa m-am simțit în dimineața aceasta. Mâna lui fierbinte îmi aluneca pe coapse, iar respirația i-o resimțeam pe gât. Mă gâdila ușor, și mă excita în același timp. Degetele lui îmi mângâiau chiloțeii. Fiecare atingere a sa, trezea în mine dorințe carnale. Mă provoca într-așa manieră, încât mă inundam între picioare, ca Lunca Dunării primăvara. Mișcarea mâinii lui, din ce în ce mai accelerate, îmi provocau accese de excitație continuă. 

Voiam să-l simt, să-i ating buzele cu limba, să-i mușc gura toată și să-i ofer cel mai dement sex oral. Gândeam și voiam, pe spinarea impulsului, să mă iubească cu totul în această dimineață. Să-mi sărute vaginul și să-l simt că mă iubește. Ca o formă de apreciere și dorință, buzele lui au coborât pe sub pătură, să le întâlnească pe ale mele. Mi-a luat-o înainte.

 Sexul oral la mic-dejun este cea mai sănătoasă masă. Pentru cuplu. Am știut din momentul acela că-mi voi dori să i-o sug în fiecare dimineață și să fac sex cu el după-masă, toată viața …
ce-am facut ?
o greseala,,

Comentarii

£avi H. a spus…
greselile se pot indrepta...
Lexii a spus…
O greseala..din care o sa inveti:)
zbor de fluture a spus…
greselile ne confirma ca suntem oameni, totusi...
Kiraa. a spus…
ideea ar fi ca ai recunoscut-o ca fiind greseala. si ca-ti apartine. iar daca ne-o impartasesti noua, trebuie intr-o oarecare masura sa te fi atins.
asta-i.
Luli. a spus…
si eu o multime.
£avi H. a spus…
Fie ca magia acestei sarbatori, a nasterii Mantuitorului sa va aduca multa pace, caldura sufleteasca si bucurie. Hristos s-a nascut! Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!
Rosaline a spus…
tot nu vrei sa ne spui, nu-i asa? Ce-i cu tine, Gabi, de ce nu mai vorbesti cu noi?
Cu totii facem greseli...important e sa nu le repetam.
Blair a spus…
sa nu regreti niciodata nimic din ceea ce faci.

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte