timp

şi cum e oraşul pustiu noaptea, aşa e şi ziua acum.
şi cum dimineaţa se lasă ceaţa, aşa se lasă şi pe la orele zece . . .
şi cum iubeam odată, aşa iubesc şi acum
şi dacă-mi spui că m-am schimbat, te-nşeli, propria-mi inimă a rămas neschimbată.

.
.
.

timpul ne poartă cu sine pentru că nu mai avem nimic de iubit, nimic de dorit, nimic de dăruit . . .
şi pentru că, lăsându-te în voia lui, îţi faci viaţa mai uşoară, pe când alţii aleg să  lupte continuu cu el.
cred că ştiu de care parte eşti acum, fiindu-mi tot un necunoscut.

15 comentarii :

Flyerboy spunea...

Genial :|

Bibby-Ellen spunea...

Asta-i o perspectivă interesantă asupra timpului... Cu adevărat genial!
Şi... ca fapt divers... eu cred că mă aflu în categoria celor care se luptă cu el.

Alee.Mee :-x spunea...

foarte frumos :)

iulie spunea...

nu e nimic schimbat si totusi, nimic nu mai e la fel ..

Lamaitza spunea...

Probabil puțini sunt cei care nu se luptă cu el și se lasă purtată de el. Eu una, momentan, aleg să lupt :)

Denisaaa spunea...

Interesant!

Pauza De Tigara spunea...

timpul reinvie dar sub alt sentiment de fiecare data..

Lore... spunea...

superb :) atat de simplu si profund...

Roro spunea...

Mereu vom avea cate ceva de oferit,dorit,de iubit,sau de luat.Asta ne tine in viata,dupa parerea mea deisgur.

Ce-mi place.Ce frumos descrii tu resemnarea timpurie.( din punctul meu de vedere resemnare)

Tic ! Tac ! spunea...

Interesant!De ce tot timpul trebuie sa ne luptam contra timpului?!:|

roscata din vis spunea...

o postare cu adevarat extraordinara...

Ghost Painter spunea...

Cineva spunea odata: "Cand crezi ca timpul este impotriva ta, cand n'ai timp de nimic, opreste'te pt 5 minute si roaga'te." la mine merge :D

magia gandurilor spunea...

Timpul este singurul lucru care se pierde într-adevăr.

£avi H. spunea...

timpul este considerat ca fiind un dusman al nostru dar poate noi suntem dusmani ai lui...
ai dreptate nu ne schimbam, tot noi ramanem in ciuda circumstantelor.

Irina Constantin spunea...

"şi cum iubeam odată, aşa iubesc şi acum" asta imi place!

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi