Propria-mi nenorocire mi-e greu să o descriu

uneori mă simt atât de îngrădită de neputinţa celor din jur, încât mi-e teamă să nu ajung să-mi reneg şi eu la rându-mi condiţia de luptător.cum să te înstrăinezi de-o lume care te atrage, te defineşte ? cum să-ţi scuzi greşeala când a fost intenţionată ? cum să faci totul să dispară când ce-ţi dă ea e fără dar şi poate tot ce ţi-ai dorit ? te înspăimântă timpul, doar de n-ai fi om nu te-ar înspăimânta,  ţi-e vid şi sufletul, dar cui nu-i e când disperarea  apare limpede la capăt, iar tu lucid reacţionezi, te sustragi şi speri spre o viaţă mai înaltă.
dar ea nu dispare, decât de o înfrunţi. şi mai trăieşti o dată umilirea, de a fi învins de propria nenorocire.

15 comentarii :

roscata din vis spunea...

stii cum se spune...."ca sa traiesti, ataca..."

Lamaitza spunea...

Dar să știi că ne și place să fim umiliți, ne place să cădem în propriile capcane.

...Stefix... spunea...

Adevarat!

Ocup un loc imaginar spunea...

De fiecare data imi descriu propria-mi nenorocire si fug de nenorocirile celorlalti. Poate ar trebui sa facem schimb..

Pauza De Tigara spunea...

:| E greu sa ne descriem nenorocirile vietii..ne lasa fara cuvinte, desi din asta facem o mare scriere

Suflet de curva spunea...

neputinta...un cuvant simplu , dar atat de dureros

Ghost Painter spunea...

Altfel n'am fi oameni... :)

Denisaaa spunea...

:| ! Foarte ciudat,dar atat de adevarat :( !

Denisa spunea...

Orice ar fi viata merge inainte cu rele si bune.

£avi H. spunea...

'cum să-ţi scuzi greşeala când a fost intenţionată ?"

chiar cum?

Otilia spunea...

Cat adevar! Revin de fiecare data cu placere! Iubesc cu adevarat blogul tau! :)

Goda spunea...

Exact, hai sa dam vine pe Adam si Eva !

Anna. spunea...

imi pare rau pentru absenta mea in blogosfera!am revenit!:)

Little leisure spunea...

Prin orice obstacol putem trece...dar de cele mai multe ori fugim...si speram la o viata mai buna

Kiraa. spunea...

nenorocirea-mi e asa frumoasa ca n-as putea numi-o umilire!

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi