do it



FREE YOURSELF

22 de comentarii :

Flyerboy spunea...

Te sustin. Let`s be free!!

£avi H. spunea...

liber ca pasarea cerului?

Carolina spunea...

nice :)

Emme spunea...

Ti-am dat o leapsa. Intra pe blogul meu. Sper sa o joci. :D

C.L.M. spunea...

eu nu vad poza:(

zbor de fluture spunea...

Asta imi doresc si eu de cateva zile...

Sissis spunea...

i try ...i try

fatacareaduceploaia spunea...

I wish I could do it!:)

Ghost Painter spunea...

:d

ßlloиdιε ♥ spunea...

De ce nu?

Vér. spunea...

simplu, dar un mesaj plin de inteles<3 sunt total de acord!

iulie spunea...

stii ce e mai frumos decat sa te simti liber ?
sa te simti liber alaturi de cineva care te face sa te simti asa ..
daaa :)

Kiraa. spunea...

doar cand sunt cu mine

Andreea spunea...

Adica sa nu ne mai ingradim? Sa fim nemarginiti ca marea?...

DINOeverest spunea...

Nu e atat de usor pe cat pare, dar totusi, daca-ti doresti destul de mult...poti fi liber...

Tic ! Tac ! spunea...

frumos:)

Tic ! Tac ! spunea...

frumos

iulie spunea...

Uneori, poti face asta si cu cineva aproape, care te face sa te simti liber :)

roscata din vis spunea...

:-bd.....

Goda spunea...

:) lipsesc pasarile :d

Lexii spunea...

Just do it!:d
Si eu sunt cu tine, e mai usor sa te eliberezi , e cel mai bine:). Chiar daca spui ca nu poti sa o faci, te straduiesti putin mai tare

Liuba. spunea...

dadada.
sa stii ca mi-am promis ca imi voi lua liber o data si o data de la tot. sper numai sa nu fie prea tarziu!

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi