Joi, ziua 6. Negru

Imagine
starea mea devine din ce în ce mai senilă şi senil mi-e capul tot şi lucid e lângă tine. şi ce-mi dai tu amar de om de-mi e atât de strânsă viaţa lângă tine ? şi mă tâmpesc în zorii zilei fiorii reci ce trupul mi-l doboară şi mă tâmpeşte toată fiinţa ta de-antregul.
am nelămuriri şi toate nu-s legate doar de mine. încotro s-apuc, să-mi spăl păcatul ce l-am săvârşit cu tine ?
şi unde să mă ascund, să fug, căci degeaba, de nu mă urmăreşti tu, raţiunea o s-o facă.
şi de chiar şi ea ar renunţa, atunci Doamne, mă las la mâna Ta  . . .
   foto: Jana Brike

Shower . . .:d

Comentarii

Alecs a spus…
Same here ^^
rosia_lady a spus…
ce tare:))...funny poza
Only Books a spus…
:)) Ce tare! Ultimele doua 'repartizari' imi plac.

Dee.
Liuba. a spus…
haha, cam asa si eu...
adelici a spus…
Din ce desen e?
zbor de fluture a spus…
ce tare...chiar asa e :D
:)) :)) =))...mai ales daca esti fata....cam asta se intampla....
simonikool a spus…
da da da da... maaare dreptate are graficul ala :))
worsakeend a spus…
Salut!Vreau sa te rog daca doresti sa modifici adresa url a blogului “worsakeend” cu http://vulpesdicit.blogspot.com/,deoarece mi-am mutat “casa” merci!

Btw,tare amuzanta imagine :))
Rosaline a spus…
nice :D

Cred ca asa ni se intampla tuturor - apa calda ne moleseste si parca ne adoarme sub jetul ei binefacator.
Haaa, cât de adevărat!
Adda a spus…
whaaa idem <3

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Miel sau lup, mai bine decât vulpe