Satul

şi pe drumul lung de piatră
trec căruţele-ncărcate
dinspre întinsul ogor.

trec bătrâni fără durere-n oase,
trec ţăranii truditori,
iar ca o tobă sensibilă inima-mi sună
când le văd ochii cum dorm.

vitele nebune izbucnind deodată
se duc în zbor spre a lor casă.
şi zborul le e lent, de pe maidane lumea strigă
şi-şi cheamă a lor hrană, a lor viţică.

totul se stinge-n amurg
iar orizontul pare să moară
pustiul îşi ia un avânt
şi-o linişte grea, uşor coboară.

20 de comentarii :

Flyerboy spunea...

Superb. Perfect :D

C.L.M. spunea...

liniste... coboara...... frumos!

adelici spunea...

"pustiul îşi ia un avânt
şi-o linişte grea, uşor coboară."

Atât de simplu, şi totuşi...

Cortizo spunea...

Mie-mi place mult versul de dinainte: "iar orizontul pare să moară".

Irina Constantin spunea...

...Si ce frumos e satul , acolo/i locul meu...

Danyela spunea...

,,totul se stinge-n amurg
iar orizontul pare să moară''
:o3 atat de frumos:)

Teona spunea...

ce frumooos frumos frumos! imi plac oamenii care-s atasati de lucrurile asa simple si frumoase..

Only Books spunea...

<3 Mi-as dori sa fiu la fel de talentata ca tine.

Dee.

Nymphetamine spunea...

mi-e dor... de o viata linistita la tara.

Joanne spunea...

Linistea vietii de la sat nu se compara cu nimic...

Denisaaa spunea...

frumoase versuri :X

Operaţie pe suflet deschis spunea...

Frumusetea satului romanesc si truda taranului,o imagine ampla asupra vietii ,totul redat prin ochii unei copile.Felicitari!

кιттч spunea...

"trec ţăranii truditori"

tind sa cred cateodata ca taranii sunt mai muncitorii ca cei de la oras si uneori chiar se adevereste. frumos spus :*

Rosaline spunea...

imaginea satului raportata la un suflet sensibil in inceputul de toamna.

fatacareaduceploaia spunea...

Mi-aduci aminte de vacantele la tara:)

Maria S. spunea...

Cand am citit poezia, ma gandeam la un superb apus la tara.Bravo:)

Bianka Byby spunea...

superb.. minunat! nici nu imi gasesc cuvintele!!! foarte frumos!

aliz3 spunea...

Viaţa satului-o operă de a artă a naturii.

Jimmy spunea...

eu ma gandesc la linistea dinaintea furtunii. frumos pastel,apatic si dulce-amarui:)

ionelmuscalu spunea...

e frumoasa poezia aceasta care omoara orizontul, pentru a ne deschide orizonturi de vise cu inima!

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi