Recele de seară

anotimp măreţ şi rece
ce confuză îmi e inima când vântul o petrece,
o învârte, o dansează, iar ea galopează precum nebuna.

anotimp grăbit de iarnă
seară se aude vuietul felinarelor
iar doi drumeţi se-avântă-n râuri de frunze oarbe
ciorile compun sonete, stele nu-s, ori mi se pare.

anotimp lipsit de constelaţii
sunt eu grăuntele pierdut din întregul lan ?
tu stai la nord pe stânci crepusculare,
eu-s în vale, în lunca lipsită de orice mişcare . . .
întinzi mâna către mine, dar între noi distanţa o să tot fie
iar morile din ea, bat subtil în ape.
curând are să vină ninsoare . . .

18 comentarii :

Roro spunea...

Uneori,stelele chiar nu vor sa se arate.

Torden spunea...

... nu e vesela, dar imi place mult

Monotonie in sens invers... spunea...

imi place....scrii foarte frumos....

Joanne spunea...

Mirosul frigului de toamna inspira mereu pe oricine..

Danyela spunea...

Atat de frumos:o3Felicitari!

fatacareaduceploaia spunea...

N-am mai intrat pe blog de ceva zile si chia rimi era dor de postarile tale:)

Kiraa. spunea...

am citit-o de multe ori, si de fiecare data gaseam cate un cuvant pe care nu-l citisem defapt.
am impresia ca eram mai atenta la peisajul in sine, decat la versuri.
draguta, ce pot zice, felicitari :*

...Stefix... spunea...

Melancolic . . .

♥ Anda ♥ spunea...

impresionant...

Goda spunea...

Frumoase randuri, abia astept ninsoarea;)) ...fata din fotografie esti tu?:D

29decembrie spunea...

@ Goda : nu..:d

Only Books spunea...

Cât de frumos!:) Ca de obicei.

Dee.

adelici spunea...

"iar morile din ea, bat subtil în ape.
curând are să vină ninsoare . . ."

:-<

iubesc alcoolul spunea...

aah, venirea iernii...:x foarte frumos scris, mi'a placut! :*

Denisaaa spunea...

frumoasa :X
un sentiment de tristete...

Alexia spunea...

o da, simti cum te ingheata recele de seara. ff frumoase versuri.

Death Whisperer spunea...

foarte, foarte frumos:D

Jimmy spunea...

din nou,calmul dinaintea frutunii. ultimul vers este..urias.

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi