Miercuri, ziua 2

Imagine
Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.
M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.
-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos. Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.
-Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă.…

Ooo nu

După doar o zi de şcoală, capu-mi explodează. Toată ziua s-a vorbit de BAC. Şi ce dramă, câte nevoi . . . Ohh, chef 0. Poate mai la noapte . ..
Ahh, am uitat, la noapte fac asta :



Şi mâine . . . mâine.. nu mai zic. Aşa e şi la voi ?

Comentarii

..:: Alyn :) ::.. a spus…
nuuuu, eu am fost la liceu sa rad de restul :D
multa bafta in ultimul an scolar !!!!
ps. daca ai nevoie de ceva ptr bac... poti sa-mi spui. te ajut cu placere :)
Nu a spus…
eu sunt a 11 a .si deja ne au sarit in cap. chef 0 si la mine :)). succes anul acesta :) >:D<
aliz3 a spus…
Same shit here too! :))
Suflet de curva a spus…
;)) la noapte faci asa? si daca dispare patu:))
july a spus…
cu exceptia faptului ca se vorbeste de cambridge, nu de bac, THUMBS UP.
si e asa cald. si-asa chef n-aam.
>:D<
Bibby-Ellen a spus…
Oooh, durere! =)) Ador pur şi simplu imaginea!! :X :)) Deci treci într-a XII-a... Asta e, se întâmplă să nu scapi de asemenea discursuri când treci într-un an în care ai examene. Baftă! :*
Only Books a spus…
Şcoalăăă:(. Şi la mine e la fel. Ar fi bine să le arătăm poza asta profesorilor:)).

Dee.
Nymphetamine a spus…
=))))) se pare ca in toata tara e la fel :))
Flyerboy a spus…
La mine e bine deocamdata. De pe 1 incepe cosmarul 8-|
Blair a spus…
uhuhu ..yeeeeeey ! n.am fost singura prinsa in MII de discutii despre BAC inca din prima zi .
bucura-te cat de mult poti de acest an scolar, caci va fi cel mai scurt an posibil, iar cand iti vei da seama...totul e terminat deja...pai succes la bac....
iubesc alcoolul a spus…
Ceva de genul ;) but smile... life's good :x
Adda a spus…
auuu, dupa o singura zi imi vine sa tai capete!!!! ;))
Denisaaa a spus…
si la mina a fost plictisitor in prima zi de scoala...oricum succes!
...Stefix... a spus…
La mine sigur e :|
Den' a spus…
:)) faina pozele..
io, amin, ca am scapat de scoala..
desi mi'e putin dor de ea, asa, din cand in cand..
raki a spus…
Am fost si eu sa rad de cei care vor da examenul anul acesta, oricum succes tuturor :) si tie
Lore... a spus…
yap mie imi spui a 12 chin ...:( abea a inceput sc si deja capul meu explodeaza cu fiecare profesor care imi repeta " trb sa inv anul asta mai mult k oricand"....X( suntem oameni avem nevoie de timp liber si pt noi... oricum sper sa trec si peste asta ..:) succes la sc :P

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte