Adio-ul

Imagine
Ce pot să-ţi dau eu ?
Un trup arzând de viu 
O minte nebună, febrilă
Ochi ce dau de înţeles diafana lumină 

Unde voi ajunge prin lunga dibuire a sufletului-ţi şovăielnic ? Mă întreb . . . sunt prea aproape, prea de murire? Ţi-e sufletul în floare  ori ţi-e dor de înflăcărata-mbrăţişare ?
Pretinzi că-mi ştii de frică, tu pui de cerşetoare, odată negând, taina dispare. 

Când stele se lovesc pe cer, în mintea ta se întâmplă un măcel. Tâmplele nu-ţi mai rezistă, mâini şi buze se strivesc de-al robiei tău trecut.
Eşti obosit, şi-al tău trup ce din lacrimă născut, devine acum totul ceţuri sfâşiate de vânt. Te credeam a mea eternă iubire, a mea vastă plutire. 

Te-ai dovedit, ca într-o geană, una câte una căzând, purtând lespezile negre amintiri, să fii cel care sensibilul meu suflet mi l-ai nimicit.

Suntem fii Lui, şi tu şi eu . . . nu ştiu care dintre noi a fost mai truditor. Dar gloria se-nalţă şi tu n-ai s-o vezi, eşti prea muşcat de lupte ale sânului femeiesc. Privirea-ţi va fi albă, pielea străb…

zilnic

vuietul mării taie dimineţiile pustii şi le aduce soare . . . ploi, răcoare.

Comentarii

rosia_lady a spus…
da asa e viata ca o mare...
Mari a spus…
scade si creste. asa v`a fi mereu. nu avem ce face.
Maia a spus…
ce dor imi e de-o ploaie marunta:)
A_wounded_soul a spus…
Toate sunt necesare, depinde in ce cazuri.
BLUE FOX a spus…
si zilele sunt ca niste valuri...
dar meterezelor vant ... :)
DINOeverest a spus…
ca o mare...involburata...
..:: Alyn :) ::.. a spus…
depinde de noi sa cautam acel soare si sa evitam ploile :) , cand e racoare ne mai imbracam :)))
Blair a spus…
e buna ploaia cateodata
Little Thoughts a spus…
Ploaia spala durerea din noi, uneori..Pentru ca simtim ca nu mai suntem singuri, atunci cand cerul ne plange alaturi..

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte