Monstru

tu-mi poţi spune să-ncetez, să opresc calvarul, dar cum pot exista ochi plânşi dacă n-au vărsat lacrimi, cum poate fi inima zdrobită dacă nu a îndurat durere, cum poate minţi un om, dacă nu cunoaşte adevărul ?
cum poţi tu purta gâlceavă şi-arunca cu aspre cugete în mine, când tu infirm şi cu mintea-ţi mască a decepţiilor, nu poţi clinti nici frunza-n toamnă, nici opri tremurul nestăpânit al mâinilor ridate ?
tu născut din ape alterate şi cu trupu-ţi cel himeric, ai adus visării mele întuneric şi-ai turnat pământ în toate.
dar eu îţi cer şi cu strigare să fugi, căci în spatele-ţi scabros mi-e teamă de moarte, şi prinde din ce în ce mai mult contur.
oamenii  nu te-au văzut, nu te-au pipăit, dar mă rog ca nici fantoma să nu ţi-o vadă.
nu ştiu cât vei mai trăi sau ce-oi mai face spirit necuprins, dar fuga să-ţi fie departe, în cuprinsul ce-am zărit să nu apari nici în noapte, nici în dimineţi pustii, pierde-te pe-o culme şi fă-ţi culcuş de amăgiri.
viaţa e pentru cei cu amintiri . . .

15 comentarii :

Maia spunea...

viaţa e pentru cei cu amintiri...

Flyerboy spunea...

Tu chiar poti fce cuvintele sa para magice!!!
Bravo

Lamaitza spunea...

„Viața e pentru cei cu amintiri...” îmi place cum sună. E interesant cum îl compari cu un mort, poate pentru că vrei să dispară din viața ta.

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

Viata e pentru cei cu amintiri...
cat de adevarat!(:
Imi place!(:

dmd. spunea...

....din evadări lăuntrice
puternice, directe, drepte
aparte, ai cuvinte înţelepte..
dmd.

Kiraa. spunea...

'tu născut din ape alterate şi cu trupu-ţi cel himeric, ai adus visării mele întuneric şi-ai turnat pământ în toate.' ahh!
si da, un final de-al tau. :)

DINOeverest spunea...

Sperb, m-am cutremurat...iti multumesc pentru aceste randuri.

Pace si dragoste!

Torden spunea...

...frumos :)

Andreea spunea...

viaţa e pentru cei cu amintiri ...

Nymphetamine spunea...

ce frumos te joci cu cuvintele

rosia_lady spunea...

frumoase metafore...wow...chiar ca nu putem trai fara amintiri....ce imi place..."dar cum pot exista ochi plânşi dacă n-au vărsat lacrimi"
frumos si profund

fatacareaduceploaia spunea...

Superb...

Teona spunea...

unele postari de aici imi plac asa mult incat nu mai las nici comentariu...parca orice as zice ar putea ciunti cumva realitatea sentimentului pe care-l traiesc cand mai aterizez pe aici.

Sergiu spunea...

Moarte-i pentru amnezici?

Cred că viața este pentru cei care vor amintiri. :)

Frumos text!.

Rosaline spunea...

acest monstru se afla in fiecare dintre noi, indepartandu-ne si instrainandu-ne de noi insine...

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi