Miercuri, ziua 2

Imagine
Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.
M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.
-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos. Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.
-Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă.…

Labirint

" cine cere unui labirint mai mult decât să-l părăsească va rătăci totdeauna prin el . . ."

de ce am scris labirint cu altă culoare ? pentru că vreau ca voi să descoperiţi, ce sens are pentru voi aici labirint . . .

Comentarii

Maia a spus…
hmm..eu sunt propriul meu labirint.:)
29decembrie a spus…
@ Maia : tu esti o fire speciala cu totul.:)
Ami a spus…
Labirintul? Ce sens are?
Pai labirintul poate fi un suflet...
Postarea ta, m-a pus pe ganduri. LABIRINTUL... o sa ma mai gandesc, si o sa iti zic cand am gasit deva mai inteligent. :D
29decembrie a spus…
@Ami : nu trebuie sa fie ceva inteligent, ci conteaza ceea ce-ti vine pe moment. tu ai zis suflet, si ai zis-o bine.:)
annitu a spus…
Adică dacă îi ceri să-ţi facă cartofi prăjiţi, vei rătăci pe vecie în el.

[Scuze că văd partea amuzantă >_<]
Rosaline a spus…
:) ma face sa zambesc. Sa zambesc si atat...
Uneori e mult prea greu sa parasim acel labirint.
29decembrie a spus…
@ annitu : cam asa ceva :))
rosia_lady a spus…
labirintul? hmm....e construit din propriile mele ganduri
29decembrie a spus…
@ Rosaline : .. si doar privim, ne amestecam cu el.
Kiraa. a spus…
sa scap basma curata din ceea ce va urma peste ceva timp, mi se pare mie momentan un labirint. asta si sa gasesc o cale sa spun unele chestii despre ceea ce cred/ gandesc. :d
Lex. a spus…
Eu sunt un labirint cu totul. Atata doar ca eu nu vreau sa ies din el :)
Andrei a spus…
eu mereu visez ca sunt intr-un labirint. Si gasesc drumul cel bun doar cand cad din pat:)
Maia a spus…
~specială? mă simţeam ciudată doar.
Stella a spus…
pt mine viata e un intreg labirint..cauti ceva,dar nu stii ce;vrei sa ajungi undeva si la fel nu stii unde..pt ca nu exista un drum care sa te duca la usa viselor tale..si asa umblam buimaciti printr-un mic labirint
Only Books a spus…
pur si simplu superb..:)

Criss. ^^
Celestine a spus…
Deosebit blog.
Te-am adaugat lumii mele.
Te voi urmari,
Namaste
danut-iulian a spus…
labirint? un suflet in cautarea fericirii.

cauti liniste
gasesti furtuna
pasesti pe miriste
e vreme buna
si-n fata nimic
in sus, in stanga, dreapta
nimic
incerci sa urci tu treapta
degeaba
degeaba
degeaba
degeaba

cam asta e labirintul...continua cautare a sinelui fara niciun rezultat.
Iris Tiron a spus…
penru mine labirintul semnifica o persoana ...
Rebeca C. a spus…
labirintul...gandurile care se tot incurciseaza in mintea-mi si ma fac sa-mi pierd suflarea cateodata...gandurile in care raman prizoniera, care ma sufoca cu amintiri si trairi, unele sublime, iar altele...nu.
Difficult Angel a spus…
Labrinitul reprezintă viaţă. Fără o astfel de încurcătură, ai mai putea descoperii dezamăgirea şi iubirea(şi altele)?
Super postare, mi-a pus mintea la contribuţie. :)
iulie a spus…
eu ma pierd prin vara .. am iesit putin din labirint sa ma odihnesc, din noroc am gasit iesirea, dar ma intorc curand :)
Jimmy a spus…
labirintul? simplu. viața. și dacă pui și o oglindă în fața vieții, noi.

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte