Marți, de dinaintea lui joi; prima marți din jurnal

Imagine
Fericită. Așa m-am simțit în dimineața aceasta. Mâna lui fierbinte îmi aluneca pe coapse, iar respirația i-o resimțeam pe gât. Mă gâdila ușor, și mă excita în același timp. Degetele lui îmi mângâiau chiloțeii. Fiecare atingere a sa, trezea în mine dorințe carnale. Mă provoca într-așa manieră, încât mă inundam între picioare, ca Lunca Dunării primăvara. Mișcarea mâinii lui, din ce în ce mai accelerate, îmi provocau accese de excitație continuă. 

Voiam să-l simt, să-i ating buzele cu limba, să-i mușc gura toată și să-i ofer cel mai dement sex oral. Gândeam și voiam, pe spinarea impulsului, să mă iubească cu totul în această dimineață. Să-mi sărute vaginul și să-l simt că mă iubește. Ca o formă de apreciere și dorință, buzele lui au coborât pe sub pătură, să le întâlnească pe ale mele. Mi-a luat-o înainte.

 Sexul oral la mic-dejun este cea mai sănătoasă masă. Pentru cuplu. Am știut din momentul acela că-mi voi dori să i-o sug în fiecare dimineață și să fac sex cu el după-masă, toată viața …

ce e ?

caut omul, care de-ar fi fost Adam, şi astăzi eram în paradis . . . 
şi ce mi-e paradisul, ce e el pentru mine ? dacă nu calmare şi baza vieţii mele şi aşa şifonată ? 


Comentarii

Only Books a spus…
scrii splendid...

Criss
Iris Tiron a spus…
toate vin la timpul lor ... si acel ,, Adam ,, va aparea exact cand nu te astepti ca sa te completeze !
Kiraa. a spus…
fiecare are viziunea sa in legatura cu paradisul.
ah, si de obicei e o chestie draguta. :)
Only Books a spus…
Dar omul acela exista?(:

Dee'
Maia a spus…
ca tot vorbim de Adam, "pentru iubire muscam din cel mai pacatos mare" ..8->
adelici a spus…
http://www.facebook.com/groups/100548913380454 Dă şi tu mai departe şi alătură-te grupului de bloggeri din România! Ne-am bucura să te avem printre noi :)
Goda a spus…
Omul poate sa fie totul sau nimic pentru cineva. Depinde de fiecare, depinde ce-si doreste fiecare. Dar dupa cum stim toti exista acea speranta care mereu ne ajuta sa mergem inainte. Felicitari pentru blog!
Marea sau emotiile care ne incearca. Iesim pe mare si ne aruncam in valuri sau ne ascundem de noi. Adam, Adam , Adam ! Ce s-ar face el fara tine? Chiar si azi ar fi fost in paradis, dar n-ar fi cunoscut trupul Ei.
Andrei a spus…
:))Exista paradis?
Suflet de curva a spus…
coincidenta sau nu...si eu caut tot acelasi lucru.. :-/
Flyerboy a spus…
Superb !! Si fotografia.!!!!Genial aleasa
Stella a spus…
nu ai de unde sti..pin in paradis e cale lungaaaa..! clipa ce o traiesti acum e calea spre paradis
```*Wo [-] In*``` a spus…
nu exista omul care , de-ar fi fost Adam, eram si azi in paradis:):)
Denisaaa a spus…
doar am mai zis ca ai un stil aparte de a scrie.ciudat,dar totodata frumos!
Irina Constantin a spus…
Filosofic,extrem de profund...
Andreea a spus…
cine nu-l caută pe Adam ăla.
ochelari de ploaie a spus…
ai fost misogina... :)... paradisul deja il porti cu tine...
Ghost a spus…
"caut omul, care de-ar fi fost Adam, şi astăzi eram în paradis . . ."


dacă-l găseşti, va trebui să renunţi; fie la măr, fie la adam.

:)

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte