aşa mă simt

 '' mă simt pe plaja goală ca un barbar convertit la religia mării.''

13 comentarii :

•pinky girl spunea...

dc?:(

C.L.M. spunea...

:) ceata la mal! :))

BLUE FOX spunea...

Frumoasa marea!
Este goala fara mine.
O seara frumoasa!:)*

Only Books spunea...

cat de frumos, ai un blog superb! <3

calator spre infinit spunea...

iesi din ceata ...faina imaginea

Maia spunea...

daca am fi sa ne luam dupa poza, te-ai simtii libera..

Kiraa. spunea...

si eu, si un amic, am gandit la fel: sentiment refulator. :)

M spunea...

Sunt la randu-mi un barbar convertit la religia marii.

Marius Brad spunea...

nu-i diferenta mare intre mine si tine

Pauza De Tigara spunea...

atat de adorabila e marea:X:X:

Denisaaa spunea...

Tot timpul ne lasi in ceata!:)

Andreea spunea...

aşa mă simt şi eu.

Jimmy spunea...

ciudat e ca desi eu stau la mare..traiesc cateodata niste obsesii si doruri legate de ea..ca si cum n-as vedea-o cu anii..citatul e superb

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi