a.j.w.

27 de comentarii :

•pinky girl spunea...

glumesti nu?

•pinky girl spunea...

nu glumesti pff..

29decembrie spunea...

nu...

•pinky girl spunea...

aiurea era prea tanara:((

29decembrie spunea...

da, e socant. imi pare rau . ..

Lamaitza spunea...

Parcă nu-mi vine să cred :|

Ocup un loc imaginar spunea...

Am sa-mi citez o buna prietena care spune ca pe Amy se afla la varsta la care nu au rapit-o alergiile, nici nepasarea de sine sau fata de altii, pe ea a rapit-o genialitatea.

Maia spunea...

eu eram pe youtube si toata pagina era de.."rip" :|

BLUE FOX spunea...

Sincer imi pare rau!

Nu mai sunt tanar si acum imi pare
rau de anii adolescentei in care
pur si siplu eram propiul meu dusman.
Tutun, alcool, nopti pierdute in partide de sex la intamplare sau
batai pentru zone de influenta in
cartier. Alegeam ce putea sa-mi faca
mai rau. Acum regret acei ani, si
daca D.zeu m-ar trimite inapoi, as
sti sa traiesc acei ani mai frumos!
Abia in toamna vietii incepi sa regreti, incepi sa te ingrijesti, incepi sa te iubesti! ~ Marcus

Flyerboy spunea...

:O Nu-mi vine sa cred. La 27 de ani. Pacat

Flyerboy spunea...

:O Nu-mi vine sa cred. La 27 de ani. Pacat

..:: Alyn :) ::.. spunea...

o moarte stupida si patetica, marea cantareata era de fapt o drogata...

Giuliii♥ spunea...

Dumnezeu să mă ierte,dar şi-a făcut-o cu mâna ei.Păcat,pentru că era o cântăreaţă de valoare,şi totuşi odată şi odată trebuia să ne aşteptăm la asta având în vedere că în timp ce se urca pe scenă se împiedica de o marijuana şi se oprea fix în alcool :|
Dumnezeu să o odihnească :) !

Only Books spunea...

:(
mare pacat! era un talent rar, dar nebunia este pretul platit genialitatii...

Criss

Andreea spunea...

Gen Sid Vicious la feminin. R.i.p.

Blair spunea...

r.i.p :)

adelici spunea...

Pacat. Chiar pacat.

Off-topic: Tare blogul :). Blogrolled.

zbor de fluture spunea...

Am fost socata cand am auzit ca Amy nu mai e...RIP :(

klauss.punkcakes spunea...

Pacat ...

Irina Constantin spunea...

Si cand te gandesti ce chip de inger avea la inceput...
Way Amy?...

Lorelei spunea...

pe bune...nu ma topesc da' am ramas cu gura cascata...
e atat de dur sa nu te poti opri din ceea ce te omoara!..

Rosaline spunea...

o...

fatacareaduceploaia spunea...

De cele mai multe ori banii si faima sunt o cale sigura spre autodistrugere.
Pacat de ea...era tanara si mai avea atatea de realizat.

Chiulica spunea...

M-a intristat tare mult vestea. A murit exact de ziua mea... Dumnezeu s-o odihneasca!

Jimmy spunea...

inca un membru in club 27.. pacat. dar stii cum a zis cobain, 'it's better to burn out than to fade away'.:) chiar era geniala.si chiar e pacat.

Iris Tiron spunea...

pacat ... :( ! R.I.P. Amy

Marius Brad spunea...

club 27

o manca iadu... (daca exista)

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi