Miercuri, ziua 2

Imagine
Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.
M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.
-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos. Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.
-Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă.…

Ţin minte

şi mi-a zis cândva asta, după care a plecat :
Nu există viaţă mai pustie decât una care n-a iubit nimic . . .

Comentarii

Denisa a spus…
ai dreptate. dupa parerea mea dragostea e cel mai important si mai frumos sentiment .
Flyerboy a spus…
Dar unde dragoste nu eee...nimic nu ee.. Na ca m-a luat si cantatul acum :)). (Nu vreti sa ma auziti cantand) Ce pot sa zic...perfect de acord :)
Kiraa. a spus…
dar cam asa si e.
•pinky girl a spus…
adev cei viata fara iubire...
ochelari de ploaie a spus…
dragostea mai creeaza o armata de sentimente, de la soldati kamikaze la scuturi antiracheta... iar o viata fara sentimente este ca un ocean fara apa... alte exemple stiti si voi... :)
Rosaline a spus…
tu cu siguranta stii sa iubesti, deci nu ai de ce sa te ingrijorezi :)
De ce cateodata "a iubi" e atat de greu de dus la un bun sfarsit?
De ce trebuie sa ne manjim cu "dragoste"?
Sau nu ne manjim cu dragoste, ci cu sarutarile persoanei "iubite".
Clar, esti geniala:::...;)
C.L.M. a spus…
Adevarat! Cand iubesti si suferi atunci simti ca traiesti :)
iulie a spus…
da, oricat de mare, fericita, tragica, adevarata sau trista e iubirea .. esti nimic daca nu o traiesti niciodata
BLUE FOX a spus…
Ce spui tu @29decembrie, vine de la:
"Mai bine sa iubesti si sa pierzi, decat sa nu iubesti niciodata".
Am intalnit maxima aceasta pe un
blog si exprima un mare adevar!
O zi cat mai frumoasa @29decembrie!
Only Books a spus…
Cat de adevarat! :]
Andrei a spus…
oare asta e scopul vietii? iubirea?..:)
Casiana a spus…
viata fara iubire este precum cerul fara soare

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte