Marți, de dinaintea lui joi; prima marți din jurnal

Imagine
Fericită. Așa m-am simțit în dimineața aceasta. Mâna lui fierbinte îmi aluneca pe coapse, iar respirația i-o resimțeam pe gât. Mă gâdila ușor, și mă excita în același timp. Degetele lui îmi mângâiau chiloțeii. Fiecare atingere a sa, trezea în mine dorințe carnale. Mă provoca într-așa manieră, încât mă inundam între picioare, ca Lunca Dunării primăvara. Mișcarea mâinii lui, din ce în ce mai accelerate, îmi provocau accese de excitație continuă. 

Voiam să-l simt, să-i ating buzele cu limba, să-i mușc gura toată și să-i ofer cel mai dement sex oral. Gândeam și voiam, pe spinarea impulsului, să mă iubească cu totul în această dimineață. Să-mi sărute vaginul și să-l simt că mă iubește. Ca o formă de apreciere și dorință, buzele lui au coborât pe sub pătură, să le întâlnească pe ale mele. Mi-a luat-o înainte.

 Sexul oral la mic-dejun este cea mai sănătoasă masă. Pentru cuplu. Am știut din momentul acela că-mi voi dori să i-o sug în fiecare dimineață și să fac sex cu el după-masă, toată viața …

M.M

" Dacă poţi face o fată să râdă, o poţi convinge să facă orice  . . . "
                                                                                                 M.M

Comentarii

Denisaaa a spus…
E Lady Gaga in poza?!:))
29decembrie a spus…
nuuuuu :))
e marilyn monroe :p
Si?:> E greu s-o faci sa rada?
Presupun ca da...
Kiraa. a spus…
hehe, ce-mi place asta. si vin eu si stric atmosfera spunand ca nu e mereu asa. xD
Cafeaua a spus…
sunt singura care a citit Marylin Manson până să vadă poza?
Desire a spus…
In mare parte :-?.
:D
Blair a spus…
epiccccc !
Rico50 a spus…
pe undeva ai dreptate...
Maia a spus…
si daca o faci sa planga,s'ar putea sa te convinga sa faci orice..
Kiraa. a spus…
@maia: like :)
Casiana a spus…
pai nu chiar tot...acum depinde de persoana 8-> :))
Denisa a spus…
deacord cu Casiana:)
Deniza C. a spus…
... este discutabil; relativ adevărat citatul acesta. depinde de fiecare!
iulia a spus…
cu un zambet poti face multe in viata!:)
ochelari de ploaie a spus…
:) numai un om inteligent poate avea umor... si totusi daca vrei doar sa o faci sa rada si atat. are ceva?
Iris Tiron a spus…
un citat foarte bun .. :) , P.S. Marilyn e adorabila , am citit o carte despre viata ei ..
Andrei a spus…
maia, cred ca s-ar putea sa nu mai ai timp sa faci ceva
Liuba. a spus…
ei nu chiar orice... dar e placut in orice caz sa o vezi cum zambeste!:)
Maia a spus…
deci pana acum am 2xLike si ... 1 dislike?
Father a spus…
@Iris, astazi este ziua de nastere a prietenei tale Raluca Marin, Stiai? Am vorbit cu ea pe facebook

@29 decembrie, daca o gadil este valabil? Poate ...
iulie a spus…
ah.. si cati si-au pierdut umorul in zilele noastre ..
Mihaela a spus…
Stii de ce? Pentru ca e cel mai greu sa o faci pe ea sa rada din suflet. Atunci ea se regaseste si cauta sa faca orice doar pentru a mai rade iar si iar. Uneori sunt fete care se fac sa rada intre ele dar e un ras de situatie, de conformare la ceva, nu e visator.

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte