Meditaţie

acum ştiu cât timp a trecut şi cât încă va mai trece. cât am dus dorul ca al unui om alienat, cât l-am cărat în spinare şi câtă apăsare . . .  câtă apăsare. şi chiar eu îmi ziceam adesea că toate-s trecătoare, că tot ce am iubit avea să se transforme în sudoarea inimii crăpate, a minţii ce niciodată nu-i lucidă şi a privirii sclipitoare de acum. căci ochii parcă se transformă din cei a unui om nebun, în ai celui mai ferit de păcat, fericit de soartă şi-mpăcat.
şi uneori meditaţia e bună, e bună pentru suflet, e bună pentru trup, e bună pentru minte, dar mai ales pentru suflet, el e singurul care a durut.
şi cel care poate, încă suferă . . .

9 comentarii :

ochelari de ploaie spunea...

uni mai pleaca, alti mai vin, dar el e singurul care ramane...

Lorelei spunea...

poti sa imi lasi si mie id-ul tau intr-un comentariu? n-o sa-l public.:). simt ca tu ma intelegi.

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

Meditatia e buna...
dar ajungi sa te izolezi daca recurgi la ea mult prea des...:(

•pinky girl spunea...

sa meditezi este bine la un moment dat o sa trebuiasca sa o faci doar pentru a gasi calea corecta

Costea spunea...

Am observat în ultimul timp că oamenii nu ştiu să mai iubească. Femeile se complac în surâsuri pline de venin. Bărbaţii se gândesc doar la cum ar fi să...

HnH spunea...

"eu imi ziceam adesea ca toate-s trecatoare" - idem.. sper sa ma transform intr-un om "ferit de pacat, fericit de soarta si-mpacat."

Iris Tiron spunea...

e frumos sa meditezi , dar sa nu cazi in extrema cealalta :)

Goda spunea...

E atat de greu cand indiferent de actiunile noastre, sufletul e cel care pana la urma va fi ranit si va suferi

BLUE FOX spunea...

Draga 29decembrie,
Stii cum vine treaba asata?
Trupul face si sufletul trage!
Mintea saraca, ramane sa mediteze
si sa judece care a gresit!
Fata din poza e superba dar pacat
ca e trista. O seara a linistii si
a gandurilor frumoase iti doresc!
~ Daniel Marcus.

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi